IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season

Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Deel | 

Another ordinary day ♥ Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Kythaela
-
-

Vrouw Aantal berichten : 58
Coins : 18

Karakter profiel
Species: Human
Love: It ain't over 'till It's over ~

BerichtOnderwerp: Another ordinary day ♥ Open   zo mei 10, 2015 5:12 pm

Saki hokoru hana fumi tsukerarete
tag:none
mood: relaxed
notes: none

Met kalme passen liep het tienermeisje over een van de vele grindpaden in het park. Het was een mooie dag. Een zachte zomerbries deed haar lange, roze haren dansen. Waaomo ze precies naar het park was gegaan wist ze niet. Haar dag bestond meestal uit rondzwerven naar allerlei rustige en vreedzame plekjes om daar wat te gaan schetsen, eten, of gewoon te genieten van het weer. Nu de winkelstraten en dorpen zo druk waren, was het park iets rustiger dan in de wat koudere seizoenen. Hier kon ze mooi even tot zichzelf komen. Kythaela was totaal geen fan van drukte. Dat was dan ook de reden waarom ze nooit echt met mensen sprak. Vele vonden haar ongezellig. Zij zag gezelligheid en drukte als twee totaal verschillende dingen. Je kon ook gezellig samen tekenen, schilderen of een boek lezen. Gezelligheid hoefde helemaal geen drukte te bevatten, wat een onzin.
Het roze-harige meisje zocht een mooi plekje uit op een van de bankjes, ging zitten en pakte haar schetsboek uit haar handtas. Bij het grote meer voor haar waren verschillende dieren aanwezig. Met een grote glimlach begon ze met het schetsen van de eenden familie die samen in het meer aan het zwemmen, spetteren en spelen was. Meestal kwamen jonkies in de lente al. Dit moest zeker een laat nest zijn. Bij het horen van voetstappen achter zich draaide ze zich geschrokken om en ontmoette al snel de blik van een ander. ''Eh, hallo,'' begroette ze de vreemdeling bijna onverstaanbaar.
credits

» Kythaela ♦️ ♦️ ♦️ Nyxeria «

» Reaching for every single dream they answered with a “no”
Betting it all, my heart, upon this resistance!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://auraegon.actieforum.com
Kyra

Vrouw Aantal berichten : 31
Coins : 6

Karakter profiel
Love: hm...

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   di mei 12, 2015 5:24 pm

Kyra
Met een kleine glimlach liep Kyra door het park. Het was vandaag een rustige dag, vooral voor het zomerseizoen aangezien er rond die tijd meer mensen (en andere wezens) naar het park kwamen dan in de winter. Ze streek even met haar hand door haar oranjekleurige haar terwijl ze richting het meer liep. Bij het meer aangekomen, zag ze een meisje met lichtroze haar op een bankje zitten. Kyra zag dat het meisje een soort schetsblok voor zich had. Nieuwsgierig naar wat de rozeharige persoon precies aan het doen was, liep Kyra richting het bankje waar het andere meisje zat. Het meisje dat op het bankje zat leek haar niet opgemerkt te hebben, want ze keek geschrokken naar het roodharige meisje toen ze dichterbij kwam. "Eh, hallo." Zei het tienermeisje met de roze haren, haar stem bijna onverstaanbaar zacht. Bij Kyra duurde het even voordat ze wist wat het meisje precies gezegd had. "Oh, sorry... Hallo!" Zei ze. Kyra keek naar het schetsboek van het rozeharige meisje. "Wat teken, of tekende, je?" Vroeg ze op een vriendelijke toon.

When the stars look down on me, what do they see?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kythaela
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   di mei 12, 2015 5:51 pm

Gelukkig zag de vreemdeling er vriendelijk uit. Ze had een lief gezichtje, helder rode ogen en totaal geen veroordelende of gevaarlijke houding. Gelukkig, dat scheelde weer.  "Oh, sorry... Hallo!" Kythaela glimlachte even. Ze had haar excuses niet hoeven aanbieden, hoor. Het was immers geen misdaad om naar een van de bankjes in het park dat van iedereen was toe te lopen. "Wat teken, of tekende, je?" Was vervolgens haar vraag. Kyth begon lichtjes te blozen. Ze werd altijd een tikje onzeker als mensen haar schetsboek zagen, maar om nu te antwoorden met ''niks'' en weg te lopen zou super onbeleefd en asociaal zijn. Nee, zo was ze niet opgevoed.
Voorzichtig stak ze een hand met het schetsboek uit naar het  vreemde meisje, en nodigde haar uit om naast haar op het bankje te komen zitten. Vervolgens viel haar blik weer op de eendjes die ze aan het schetsen was. ''Ze zagen er zo schattig uit samen, ik kon het niet laten,'' sprak ze zachtjes, maar met vriendelijke toon.

Terug naar boven Go down
Kyra

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   di mei 19, 2015 2:13 pm

Kyra
Het meisje met de roze haren nodigde Kyra uit om ook op het bankje te komen zitten, wat ze dus ook deed. "Ze zagen er zo schattig uit samen, ik kon het niet laten." Zei het meisje naast haar zachtjes. Kyra keek haar even aan, niet snappend waar ze het over had. Pas toen haar blik naar het schetsboek van het rozeharige meisje gleed, begreep ze het beter, want op het papier stonden schetsen die leken op de eendjes die in het meer zwommen. Kyra glimlachte even voordat ze begon te praten. "Ze zijn inderdaad schattig.." Zei ze. "Je kunt trouwens ook goed tekenen!" Ze keek weer even naar het gezicht van het meisje naast haar. "Ik ben Kyra, trouwens." Zei ze en de lach verscheen weer rond haar lippen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kythaela
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   wo mei 20, 2015 1:04 pm

Saki hokoru hana fumi tsukerarete
tag: kyra
mood: relaxed
notes: none

Kyth was opgelucht toen het meisje naast haar was komen zitten. Normaal was ze niet zo uitnodigend, maar ze had zichzelf voorgenomen om wat socialer te zijn. Gelukkig had het meisje haar uitnodiging geaccepteerd. Haar zelfvertrouwen was dus alweer iets omhoog gegaan. "Je kunt trouwens ook goed tekenen!" Merkte het oranje-harige meisje op. Kyth merkte dat ze een beetje rood werd, maar bedankte haar. "Ik ben Kyra, trouwens." Stelde ze zichzelf voor. ''Mijn naam is Kytheala,'' antwoordde ze met een glimlach, terwijl ze haar vrije hand uitstak naar Kyra. In haar andere hand hield ze immers nog steeds het schetspotlood vast.
credits

Terug naar boven Go down
Kyra

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   vr mei 22, 2015 9:14 am

Kyra
Het andere meisje werd een beetje rood, zag Kyra. "Mijn naam is Kytheala." Zei het rozeharige meisje, die dus Kytheala heette. Ze stak een van haar handen in Kyra's richting. "Aangenaam kennis te maken." Zei Kyra toen ze die hand schudde. Was dit eigenlijk wel wat Kytheala bedoelde toen ze haar hand uitgestoken had? Dacht het oranjeharige meisje nadat ze Kytheala's hand had losgelaten.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Another ordinary day ♥ Open   

Terug naar boven Go down

Another ordinary day ♥ Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open - Demons run when a good man goes to war.
» Open - Let's take a break.
» Destination unkown. [open]
» Opening Halloweenparty! [open voor iedereen]
» Carry you home {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Between the walls :: △ SILVERFORD PARK-
Ga naar: