IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

{M RATED} Don't care Button10

 

 {M RATED} Don't care

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:15 pm

*M-RATED!*
Alana Bouvier
With Matthew

Don't care

Alana zuchtte even zacht. Dit zou weer eens een saaie dag worden. Alana keek op naar de Eenhoorn die voor haar stond in een weiland. Ze aaide de eenhoorn rustig over zijn neusje, het was zeer zacht en voelde als fluweel. Alana stopte haar handen weer in haar zakken en liep rustig verder, veel was hier niet echt te doen. Veel paarden en eenhoorns waren er hier. Haar lievelingsdieren. Ooit zou ze een eigen paard of eenhoorn nemen, waarschijnlijk paard omdat dat gewoon schattig was. Dan zo'n Tinker of Shire, dat was gewoon liefde. Ze stopte even met lopen en sloot haar ogen. Zo voelde ze de wind door haar haren gaan, dat was zo'n fijn gevoel.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:22 pm

Met een rustige tred stapte de lange slungelige jongen verder. Hij zuchtte even zachtjes en keek toen even schuin. Opeens spotte zijn bloedrode ogen iemand. Een meisje om precies te zijn. En wat was het een lekker ding, dat moest hij toegeven. Hij lachte even zachtjes, het was een grijns, en gooide toen zijn zwarte haren goed waarna hij op haar afliep en daarna even naast haar ging staan, starend naar de unicorns. Maar nee, verder zei hij niks, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:25 pm

Hm? Alana zweerde dat ze voetstappen hoorde. Toen de voetstappen duidelijker werden en uiteindelijk dichtbij stopte keek ze even naast haar. Een lange jongen met zwart haar was naast haar komen staan, kijkend naar de unicorns. Maar waarom kwam hij precies naast haar staan? En wat was er mis met zijn ogen? Ze waren rood. Bloedrood. Beetje creepy. "Uh... hallo?" vroeg ze ietwat twijfelend. Beetje raar dit allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:28 pm

"Uh... hallo?" Hij keek even schuin naar haar en hij moest zichzelf tegenhouden niet naar de boobs te kijken, verschrikkelijk dit. Anders ving ie een klap, was nie fijn. Hij lachte even charmant naar der, wenkbrauwen beide opgetrokken en zijn handen in zijn zakken gestopt. "Hey daar schoonheid," zei hij terwijl hij even zijn blik opnieuw liet afdwalen naar de unicorns. "Dus wat zoek je hier?" zei hij, charmant, like always.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:31 pm

De jongen zei eerst niets, alleen maar een charmante glimlach. Oke dan niet weet je. "Hey daar schoonheid," Huh wat. Oke uhm... Alana bloosde even en keek snel weg, dat was raar om te zeggen nadat ze elkaar niet hadden ontmoet. Wat een weirdo was het die gozer. "Dus wat zoek je hier?" zei de jongen, waarschijnlijk charmant bedoeld. Alana haalde haar schouders op waarna ze weer naar de jongen keek. "Tijd doden." zei ze kortjes. "En jij?" vroeg ze maar vervolgens aan de jongen, praten.. was niks ergs mee toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:33 pm

"Tijd doden." zei ze de roosharige en hij knikte even. "En jij?" Hij zuchtte even, maar al snel verscheen een lach op zijn lippen. "wat rondlopen, ik weet niet," zei hij waarna hij even kort zuchtte. Daarna keek hij even naar de vrouw naast zich. Niet de boobs, Matt, niet de boobs. Gelukkig voor hem keek ie naar haar ogen. "De naam is Melvin," zei hij met ene lachje. Hah, Melvin♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:36 pm

"wat rondlopen, ik weet niet," zei de jongen met een zucht. De jongen keek haar recht aan in haar ogen, die rode ogen... brr. Ergens best wel creepy. "De naam is Melvin," vervolgde de jongen met een glimlach. Melvin, niet een naam die je vaak hoorde. "Alana," zei ze kortjes waarna ze even met haar vingers in haar haar speelde. Jup, best awkward zo hier. Want ja dat was logisch dat ze opeens met een random dude zat te praten. Dat nu Melvin bleek te heten Melvin<3

Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:39 pm

"Alana," Hij knikte even. "Mooie naam," zei hij terwijl hij even zijn hand door zijn zwarte lokken haalde, zijn spierwitte tanden flikkerend in de zon. Hij was toch zo perfect oh hell yeah~ Hij sloot zijn ogen even en zuchtte even zachtjes waarna hij even schuin naar Alana keek. "Dus, zin om samen wat tijd te doden?" vroeg hij dan maar. En zonder echt op haar reactie te wachten, pakte hij haar arm zachtjes vast en trok hij haar mee, want zo was hij nu eenmaal ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:49 pm

"Mooie naam," klonk er, waarop Alana een beetje moest blozen en weg keek richting de Eenhoorns, ze waren aan het galopperen door het weiland. De één was speels aan het bokken, terwijl de ander eigenlijk gewoon mee galoppeerde omdat de hengst of merrie gewoon niet alleen wou blijven. Wat best wel heel erg te begrijpen was voor haar gevoel. "Dus, zin om samen wat tijd te doden?" Alana wou net wat zeggen maar de jongen met zwarte haren pakte haar al bij haar arm en trok haar mee. "Hey, we kennen elkaar pas net, en opeens sleur je me mee?" sprak ze terwijl ze toch bijna letterlijk meegetrokken werd. "Wat heb je dan zo in gedachten?" sprak ze met een vragende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 7:23 pm

"Hey, we kennen elkaar pas net, en opeens sleur je me mee?" Hij haalde zijn schouders kortstondig op, lach op zijn fijne lippen. "Das een gewoonte van me," zei hij terwijl zijn schouders lichtjes de lucht ingingen. Hij was zo, leef ermee, want hij liet je toch niet gaan. "Wat heb je dan zo in gedachten?" Wel meteen keek hij naar haar, nog steeds een open lach op zijn lippen. "Even kijken wat er hier te doen valt," zei hij kort terwijl hij zijn schouders nogmaals ophaalde en verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 7:31 pm

De jongen haalde zijn schouders op op haar opmerking. "Das een gewoonte van me," klonk er terwijl de schouders van Melvin weer omhoog gingen. De jongen had een open glimlach op zijn smoel toen Alana vroeg wat hij dan in gedachten had. "Even kijken wat er hier te doen valt," En nog een keer haalde hij zijn schouders op. Hoevaak ging hij dat nog wel niet doen? Hij was een beetje raar. "En daarvoor neem je mij mee?" mompelde ze op een ietwat boze toon. "En waarschijnlijk zul je niets anders vinden dan paarden, eenhoorns of misschien griffioenen." verzuchtte ze, terwijl die Melvin nog steeds haar arm vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 8:16 pm

"En daarvoor neem je mij mee?" Hij knikte opgetogen, een misplaatste grijns op zijn gezicht terwijl hij even naar Alana keek. "Tja, noem het geluk of ongeluk, jij was in de beurt," zei hij met een lachje. Daarna keek hij terug voor zich. "En waarschijnlijk zul je niets anders vinden dan paarden, eenhoorns of misschien griffioenen." Wel meteen keek hij haar aan. "Cool, laten we een griffioen zoeken en hem berijden," zei hij met een knikje waarna hij wat versnelde. Aw yeah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 8:56 pm

Melvin knikte enthousiast. Urgh, wat een irritante grijns had hij er bij. "Tja, noem het geluk of ongeluk, jij was in de buurt," zei de jongen met een lachje. Nou lekker dan. Meteen toen Alana zei dat hij hier niet veel kon vinden behalve paarden, eenhoorns en griffioenen keek hij haar aan, uh kon hij haar niet gewoon loslaten? "Cool, laten we een griffioen zoeken en hem berijden," Wacht wat? Alana keek hem ietwat geschrokken aan, terwijl ze probeerde haar arm te bevrijden. "Eh, dat is jouw plan ja. Ik ga liever naar een paard toe. " mompelde ze tegenstrijdig. Ja, zo makkelijk ging ze nou ook weer niet mee in zijn plan. Hij moest gewoon loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 8:59 pm

Ze probeerde zich los te trekken, maar ze zou niet ontsnappend, nooit mwahahaha. Hij grijnsde even evil en versnelde zijn pas nog wat. Met zijn lange benen was dat een eitje. "Eh, dat is jouw plan ja. Ik ga liever naar een paard toe." Hij grinnikte even kort en keek even schuin naar haar. "Dan is het nu ons plan," zei hij met een klein lachje. Hij zou zijn greep niet versterken, nee, dan zou hij haar pijn doen en dat was hij nog niet van plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:03 pm

De jongen versnelde nog meer, nee he. Hij was al zo lang. Zij was al niet zo groot, die jongen was gewoon een reus. "Dan is het nu ons plan," klonk het vanaf de jongen. Waarna ze hem ook hoorde lachen. Ze vond hem een beetje eng, ze kende hem überhaupt pas net. Maar ze was vrij om te gaan en staan waar ze wou, dus deze rare dude moest haar loslaten! "Kan je me dan op z'n minst loslaten? Als ik wegren ben je toch snel weer bij me." zei ze op een kwade toon tegen hem. Tijd spenderen met hem was niet zo erg, maar ze had het gewoon niet graag dat mensen aan haar lichaam zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:07 pm

"Kan je me dan op z'n minst loslaten? Als ik wegren ben je toch snel weer bij me." Hij schudde zijn kop en trok haar wat naar voren, waardoor ze vast zou struikelen. Echter hield hij haar bij haar pols goed omhoog. Nog steeds lachte hij. Wanneer stopte hij met lachen? Nooit echt hehe. "Sorry, maar dat is teveel van het goeie," zei hij. "Als ik energie kan sparen doe ik dat,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:13 pm

De jongen schudde zijn hoofd, waarna ze opeens een grote kracht voelde die haar naar voren trok. Hierdoor struikelde ze en viel ze bijna als de jongen haar niet vast had gehad. Maar aan de andere kant, als de jongen er niet was, was ze sowieso ook niet gestruikeld. Naja, niet op deze manier tenminste. "Sorry, maar dat is teveel van het goeie," klonk er. Teveel van het goeie? Ze was een vrije vrouw. Ze was een vrij mens. Niks teveel, hij moest haar gewoon loslaten! Niks stom gedoe, hij moest gewoon loslaten. "Als ik energie kan sparen doe ik dat," Nou leuk man. Als t kon... Wacht. Alana begon zachtjes te rennen om vervolgens op te springen en haar andere arm rond zijn nek te gooien, waardoor ze technisch gezien in de lucht vloog omdat ze rond zijn nek hing. Als hij haar mee wou hebben moest hij haar maar dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:17 pm

Opeens schoot de vrouw aan hem voorbij, sprong deze op en greep deze haar nek vast. Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek haar even aan. Hm? Daarna zuchtte hij toch en plaatste hij zijn ene arm onder haar lichaam. Ja, ze was niet al te dik en hij was sterk. Naja, vond hij toch. Hij keek even naar haar en wandelde even ferm door. "Ah, mevrouw is tenminste slim," zei hij, lachend, hoofdschuddend. En ze wilde snel gaan, oelalala~
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:21 pm

Het duurde niet lang voordat ze een arm onder haar lichaam voelde en hij haar nu echt tilde. Uh oke, liever dat ze helemaal losgelaten werd please. De jongen keek naar haar met zijn rode ogen, nee hij mocht haar niet gaan bekijken, ksst. "Ah, mevrouw is tenminste slim," Slim? Opeens was ze slim? Hij glimlachte hoofdschuddend, wat was er nu weer? "Hoe bedoel je?" beet ze hem fel toe. Hij mocht niks raars gaan denken nu, wat als hij dat wel deed? Pech voor hem, ze zou hem echt wel duidelijk maken dat er niks ging gebeuren tussen hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:24 pm

"Hoe bedoel je?" zei ze, de toon negeerde hij weer, want hij was Matthe- Oh nee Melvin. Hij zuchtte even en keek haar kort aan. "En daar gaat het weer," zei hij met een zuchtje, zijn ogen keken al snel terug strak voor hem terwijl hij gewoon deftig doorliep. Hij was er immers al achter gekomen dat dit een heel normaal kind was, niks speciaal aan dus. Maar ze was wel een mooie dame, dat wel, hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:26 pm

De jongen zuchtte even, waarna hij haar aankeek met zijn bloedrode ogen. "En daar gaat het weer," HET?! Alana keek hem boos aan, zij was geen het. "Wat bedoel je nou weer met 'Het' ben ik nu een object geworden in plaats van mens?" zei ze op een kwade toon terwijl ze hem ongelovig aan keek. Dat kon hij toch niet menen, zoiets raars. Want dat was ze zeker niet, ze was echt geen object. En als hij dat dacht dan kon hij echt de pot op voor haar doen. Dan zou ze zeker op de één of andere manier ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:29 pm

"Wat bedoel je nou weer met 'Het' ben ik nu een object geworden in plaats van mens?" Opnieuw zuchtte hij waarna hij met zijn andere hand optilde en al snel verscheen zijn wijsvinger, die kort tegen haar voorhoofd tikte. Hij keek haar aan, zijn blik neutraal op haar gericht. "Ik had het over dit hier," Opnieuw tikte hij, misschien ietwat harder dan eerst, tegen haar voorhoofd, waarna hij zijn hand terug liet zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimema mei 11, 2015 9:34 pm

De jongen tikte haar kort tegen haar voorhoofd aan. "Ik had het over dit hier," klonk er waarna hij iets harder tikte. En wanneer houdt hij eens op met haar aan te raken?! "Stop eens met me aan te raken." bromde ze terwijl ze haar hoofd wegdraaide zodat hij niet zag dat ze lichtjes bloosde. Dat mocht hij echt totaal niet zien, dat zou zo falend zijn. Vooral omdat ze hem zat uit te kafferen terwijl zij dus lekker zat te blozen. Lekker logisch allemaal Alana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimedi mei 12, 2015 8:16 pm

"Stop eens met me aan te raken." zei ze, haar hoofd wegdraaiend. Hij zuchtte even al lachend en sloeg zijn hand even tegen zijn zwarte haren aan waarna hij even zijn vingers in zijn lokken haakte en ze goed legde. Aha. Zijn hand viel weer naast zijn lijf, het ander nog steeds onder Alana. Al snel vielen zijn rode ogen op een bruin wezen dat verderop tevoorschijn was gekomen. "Ik spot ons doelwit," zei hij al grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitimeza mei 16, 2015 12:59 am

De jongen maakte een raar geluid, stikte hij ofzo? Toen de jongen zei dat hij het doelwit had gespot keek Alana naar de griffioen. Waarom liet hij haar niet gewoon loooooooos. Ze had zin om hem te slaan, waarom liet hij haar niet gaan? dat rijmt. Alana zuchtte even, ze wist toch wel dat ze niet ging ontsnappen van dit... monster. Ja dat was hij, hij was gewoon een monster. Heel stiekem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{M RATED} Don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   {M RATED} Don't care Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{M RATED} Don't care
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Between the walls :: △ FARMVILLE-
Ga naar: