IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season

Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Deel | 

{M RATED} Don't care

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Matthew
-
-

Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 18

Karakter profiel
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   za mei 16, 2015 1:06 am

Zonder iets te doen schoot hij naar voren en al snel waren ze dichter bij het dier, die even schuin naar hen keek. Hij loste haar meteen en plaatste haar simpel op de grond waarna hij zijn ene hand in zijn ene mauw stak en daar een touw uittrok. Tijd om dit beestje te testen. Hij kraakte zijn nek kort en grijnsde waarna hij rustig dichter kwam. Met een observerend oog keek hij het bruine dier aan, die op ooghoogte stond van hem, maar toch probeerde op hem neer te kijken, wat niet lukte. Hij spande het touw aan en schoot naar voren waarna hij zijn nu open bek vastnam en het touw erdoor liet gaan, net zoals het bit van een paard, waarna hij zijn been over de rug van het beest sloeg. Echter vond deze het minder fijn en steeg op, het gevecht was begonnen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100

Karakter profiel
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   za mei 16, 2015 1:11 am

Melvin begon sneller te lopen richting het beest, zette haar -eindelijk- op de grond neer en haalde een touw uit zijn ... mouw? Waarom bewaarde hij een touw in zijn mouw? Dat zag je ook niet iedere dag. Terwijl Melvin bezig was met die griffioen zag Alana de kans om te vluchten. Ze stond snel op en rende richting het hek. Met een lenige sprong waarbij ze alleen haar handen op het hek had gezet, sprong ze eroverheen om vervolgens nog verder te rennen. Of beter gezegd, een sprintje te trekken. Ze rende de eerste de beste schuur in, gooide de deur dicht en ging achter een hoop stro zitten. Het was nu zeer onlogisch dat hij haar zou vinden.. toch?

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Man Aantal berichten : 223
Coins : 208

Karakter profiel
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   za mei 16, 2015 10:11 am

Het was best jammer dat mevrouw besloot ervandoor te gaan, hm... Hij kon eigenlijk wel iets anders doen, hierbij vormde een grijns rond zijn lippen, zijn benen rond de griffioen geklemd trok ie hem in goede baan naar de scheur. Soepel sprong hij ervan en zacht lande hij op het dak waarna hij zich kort uitrekte en het touw achter zich gooide, toen trok hij nog een mouw naar beneden, waar een bandje met een mesje eronder duidelijk werd. Hij loste het bandje en ging zitten waarna hij het mesje aan het bandje bevestigde en kort ernaar staarde. hmm...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: {M RATED} Don't care   

Terug naar boven Go down

{M RATED} Don't care
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Between the walls :: △ FARMVILLE-
Ga naar: