IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Button10

 

 Relaxing +Dia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:42 pm

Ze had hem gezegd dat als hij iets had om haar wond mee te verbinden dat het al een stuk hielp. Ze hoefde namelijk geen hulp met opstaan en lopen en al dat soort gefröbel, nee dat kon ze allemaal zelf wel, ze was niet afhankelijk van andere mensen, alles behalve zelfs. Als er iemand onafhankelijk was dan was zij het wel. Echter deed de groenharige jongen iets wat ze totaal niet had verwacht. Hij scheurde gewoon een reep stof van zijn shirt af waardoor hij nu in een of ander kort shirtje rond zou lopen. Ze keek hem een tikkeltje verbaasd aan, alleen die verbazing die verdween alweer snel toen hij het stuk stof om haar wond bond en het ook best wel strak deed. Ze beet even op haar lip, ja zo pijn deed het wel, maar ze wilde niet gaan gillen. De jongen had de hele tijd nog steeds niets gezegd, maar ze had haar blik even op haar 'verband' gericht, oke dan. Na ja het bloed was nu niet zichtbaar meer, waardoor ze ook weer een stuk minder misselijk was. Haar paarse ogen keken vanonder haar wimpers naar hem "Dankjewel..." mompelde ze vervolgens, niet helemaal goed wetend of ze hierbij moest glimlachen of niet. Echter verscheen er uiteindelijk wel een schaars glimlachje op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:46 pm

Ze leek er nog wat last van te hebben, maar tja, het moest eenmaal zo strak, anders had het nog steeds niet veel nut. Er werd een bedankje gemompeld, waarbij hij kort knikte, het laatste deel goed doen van het geïmproviseerde verband. "Het is niet vell.. Maar het is iets." echter fronste hij kort bij het zien van haar glimlach, in de korte tijd dat hij haar had ontmoet, had de jongen het zich niet kunnen voorstellen dat ze dat wel kon. "Oh.?" klonk er op een plagerige toon "Dus ze kan wel glimlachen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:58 pm

De groenharige jongen deed het laatste deel van het 'verband' goed, ja het hielp in ieder geval wel al was het niet het comfortabelste op de wereld, echt niet. Na ja ze zou in ieder geval niet dood bloeden of flauwvallen van het bloed, want ze zag het niet meer, mooi zo, heel mooi. De jongen knikte en zei dat het niet veel was, maar dat het iets was. Lichtelijk knikte ze ook. Ze had hem vervolgens bedankt en met al haar macht een glimlachje op haar gezicht geplaatst, alleen de reactie van de jongen had ze nou ook weer niet echt verwacht. Hij reageerde eerst verbaasd waardoor ze hem met haar paarse ogen aan keek. Vervolgens vroeg hij of ze toch wel kon glimlachen. Gelijk werden haar ogen groot en verdween de glimlach van haar gezicht. Wat nors keek ze de andere kant op. Een glimlach liet ze maar zelden zien, dus het was eigenlijk alleen maar een goed teken als ze naar iemand glimlachte, want sommige mensen gunde ze niet eens een blik waardig. "Tuurlijk kan ik glimlachen" zei ze nors terwijl ze weg keek en ze haar onderarm vast hield met haar andere arm. De jongen had het duidelijk met een plagerige toon gezegd wat het alleen maar erger maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:03 pm

Bij haar norse reactie dat ze ook kon glimlachen, kon hij het niet laten om kort te gaan grinnikken. "Ik maak ook maar een grapje hoor~" het was wel een leuk grapje als het hem werd gemaakt, wat weer zeker scheelde. alhoewel, vrijwel alle grapjes in zijn ogen, die door hem werden uitgehaald natuurlijk, waren leuk. Maar zo was de jongen eenmaal, niet veel waar hij aan kon gaan doen dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:08 pm

Ze had haar onderarm vast, want ja hij deed toch wel aardig zeer. Ze had net een opmerking gehad over dat ze wel kon glimlachen, echter hoorde ze dat wel vaker, maar je moest je vereerd voelen als ze emoties bij je liet zien. De jongen moest grinniken waardoor ze hem gelijk weer aan keek met haar paarse ogen, want tja hij grinnikte. De jongen zei dat hij maar een grapje maakte waardoor ze hem eventjes aan bleef staren en ze lichtjes zuchten "Natuurlijk" mompelde ze, al was die glimlach alweer ver te zoeken. Haar ogen stonden weer rustig "Misschien moet ik maar even naar het ziekenhuis... voordat ik straks een of andere vieze infectie heb te pakken" mompelde ze terwijl ze even naar het stuk shirt keek wat om haar onderarm was gebonden. Het was wel lekkere zachte stof toen ze er aan frutte, echter moest ze niet zo afgeleid worden. Ze keek gelijk weer op en draaide zich om "Ik ga maar is naar het koninkrijk" zei ze weer waarna ze de groenharige jongen weer even vanuit haar ooghoeken bekeek, terwijl ze weer wat stappen zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:12 pm

Kort knikte hij toen ze sprak dat ze misschien wel eens naar een ziekenhuis zou moeten gaan, dat zou nog wel eens een goed idee kunnen zijn ja. "Ik ga anders wel mee?" bood de jongen aan toen er werd vervolgd dat ze weer terug ging naar het koninrijk, het leek er niet echt bepaald veel op nu namelijk dat ze veel kon gaan doen met die arm, iemand die haar dus ging helpen -zo nodig- zo wel op zijn plaats zijn, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:19 pm

Ze had vervolgens maar duidelijk gemaakt dat ze hier niet langer doelloos moest blijven staan en naar het ziekenhuis moest, want ze geloofd niet dat het zelf fatsoenlijk dicht ging groeien en waarschijnlijk ging het dan heel lelijk worden en dat wilde ze niet, want het was haar onderarm en dat was niet echt een lichaamsdeel die nooit zichtbaar was. Bij die gedachte was ze omgedraaid en was ze begonnen met lopen, toen de jongen echter vroeg of hij mee moest gaan, bleef ze kort stil staan en draaide ze half naar hem toe om hem aan te kijken met haar paarse ogen. Na ja de jongen was op z'n minst heel erg aardig, hij liet haar niet in de steek nadat hij haar had gesneden met een mes, dat was het enige grote voordeel aan dit hele gebeuren waarschijnlijk. Ze knikte uiteindelijk maar "Als je het niet al te erg vind.." zei ze terwijl ze zich weer om draaide en verder liep, verwachtend dat hij wel gewoon ging volgen "Ik bedoel niet dat ik het niet overleef of zo als ik alleen moet" zei ze er nog snel achteraan, ja hoezo onafhankelijk willen zijn altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:34 pm

Ondertussen was de zwartharige verder gaan lopen, totdat ze zijn aanbod hoorde. Als hij het niet te erg vond, waarom dacht ze dat hij het anders had aangeboden. "Niet erg, niet erg." sprak hij rustig, vervolgens volgde hij Dia maar, welke ondertussen ging weglopen. handen werden in zijn zakken gedaan en zijn pas werd wat versnelt, zodat de jongen dus nu naast haar liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:44 pm

De jongen kwam er mee dat hij het niet erg vond, oke hij had het zelf aangeboden, maar misschien was dat wel alleen maar uit medelijden, maar medelijden hebben was ook goed, nee ook weer niet. Soms werd ze gek van d'r zelf, er gebeurde bij haar soms gewoon te veel in haar hoofd waarvan je aan de buitenkant natuurlijk niks aan zag. Ze merkte op toen ze weer liep dat de jongen ineens weer naast haar liep waardoor ze hem even kort aan keek met haar paarse ogen. Echter keek ze snel weer voor haar neus om te voorkomen dat ze viel of iets dergelijks, ze wilde niet op d'r arm vallen, daarom hield ze hem ook wat beschermend vast, ze kon namelijk niet tegen het idee dat het nog erger werd of dat iemand er tegen aan stootte. In ieder geval dat de pijn erger werd en dat kon ze echt niet hebben. Echter kon ze niet voor eeuwig voor haar blijven kijken waardoor ze op zij keek naar de groenharige jongen. "Eum..." begon ze "Heb jij ook gehoord van die potions?" vroeg ze vervolgens maar, een tikkeltje nieuwsgierig, ja ze was op zoek naar informatie over dat, ze had het namelijk maar her en der gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:52 pm

Zijn aandacht werd weer naar Dia getrokken na een tijdje lopen toen er ineens de vraag klonk of hij ook van potions had gehoord. Hierbij knikte hij zijn hoofd "Jup, ik weet dat ze je in een.." hij zocht voor even naar het juiste woord "Wezen kan veranderen" meer wist hij er niet echt bepaald over, op dat ze exht extreem duur waren na dan, maar het waren ook best wel vrij waardevolle dingen, geen wonder dus echt he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:59 pm

Ze had hem vrij uit het niets gevraagd of hij wat wist over Potions, veel mensen die zij namelijk kende en het gevraagd had, wisten er maar al te weinig over, misschien wist de groenharige jongen er wel wat meer over, je wist maar nooit. Echter knikte de jongen zijn hoofd waardoor ze een tikkeltje verbaasd keek, niet verwachtend dat hij er iets over zou weten. Hij zei verder dat ze je konden veranderen in een, daarna was hij even stil, tot hij verder ging dat je in een wezen kon veranderen. Ze bleef hem aan kijken waarna ze knikte. Ze wist dat er iets met die Potions was, maar ze had letterlijk geen idee dat ze je konden laten veranderen in iets dergelijks "Interessant" mompelde ze terwijl ze weer haar keek. "Ik ben eigenlijk gewoon een beetje onderzoek ernaar aan het doen" zei ze waarna ze Nathan weer aan keek "Dat ze je in een wezen kunnen laten veranderen, verrast mij nogal" ging ze verder "Ik wist alleen dat het 'rare' dingen waren en dat ze duur zijn, maar wat er dus precies mee gedaan moet worden, wist ik dus niet" vervolgde ze haar verhaal. Ze keek vervolgens weer bedenkelijk voor haar. Heel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:04 pm

Dat potions rare dingen waren "Potions zijn zeker rare dingen, ik weet enkel niet wat voor 'wezens' waarin je dan kunt veranderen" nee, hij wist er niet erg veel over, maar het leek er wel op dat de jongen er meer over wist dan Dia. Immers had hij nog iemand ontmoet die de werking van zo een ding had ervaren en zo wel, dan had die persoon dat wel erg goed kunnen verbergen, alles had nog mens geleken. Zijn blik staarde voor zich uit, ergens klonk de idee van een potion wel aantrekkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:10 pm

De jongen sprak dat Potions zeker rare dingen waren en dat hij echter niet wist in wat voor een wezens je kon veranderen met de verschillende Potions. Ja, dat was ook nog een leuk ding om achter te komen. Natuurlijk kon ze natuurlijk gewoon naar die winkel gaan waar ze ze verkochten, maar eigenlijk wilde ze niet gezien worden in die winkel, het was natuurlijk best wel vreemd als je ineens in iets kon veranderen, terwijl je al die tijd gewoon een mens was. Na ja het zou haar in het begin super vreemd lijken, echt heel vreemd, maar aan de andere kant klonk het inderdaad heel aantrekkelijk. En dan ook nog het feit dat ze super duur waren, dus even zo'n ding kopen zat er ook niet in. Haar paarse ogen keken naar Nathan "En? Stel je kon ergens in veranderen, waar zou je dan in willen veranderen?" vroeg ze, misschien een vraag die een beetje stom klonk, maar het is natuurlijk maar wat je leuk vond. Echter had ze nog geen idee waar je in kon veranderen allemaal dus de vraag was of er überhaupt wel opties waren waar je in wilde veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:15 pm

Bij haar volgende vraag, fronste de jongen even. Tja, dat was hem nou een vraag zeg. "Ik heb geen idee, een wolf misschien.." wolven waren awesome dieren en daarover kon niemand zijn mening over gaan veranderen, dus tja, geen wonder dat het hem aantrok. "Jij?" misschien wou ze het wel niet gebruiken, maar anders leek ze niet echt zo een interesse te hebben in het onderwerp, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:26 pm

De jongen fronste, duidelijk niet zo goed wetend wat te zeggen zo in een seconde waarschijnlijk. Anders had ze echt niet geweten waarom hij zo fronste. Ze bleef hem daarom ook gewoon aan kijken terwijl ze verder liepen, ze had ondertussen haar arm wat laten hangen aangezien het op houden ook niet helemaal comfortabel meer voelde. De jongen zei dat hij geen idee had, maar al snel volgde er een dier dat hij misschien wel wilde zijn. Een wolf om precies te zijn. Ja, wolven waren echt super leuk, maar sowieso waren dieren veel leuker dan mensen, echt wel. Maar ze ging haar enthousiasme niet zomaar laten zien. "Ja, dat klinkt wel gaaf" zei ze op zijn eerste woorden. De vraag werd terug gekaatst waardoor ze even met een mond vol tanden bleef door lopen. Ja, ze had er wel ideeën over gehad, maar echt niet dat ze dat zomaar ging vertellen, het was veel te gênant en sowieso niet haar karakter, want hij ging waarschijnlijk keihard lachen als ze zei dat ze een Fairy wilde zijn of iets in die trant, verdomme. Ze keek weer voor zich en opende haar mond "Eigenlijk heb ik er niet echt over nagedacht..." zei ze wat kort, eigenlijk had ze er wel degelijk over nagedacht, maar ja. "Misschien ook in een dier veranderen of zo" mompelde ze om het wat te laten verwateren. Haar blik ging toch weer even naar haar arm waar ondertussen bloed door heen was te zien, shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 115
Coins : 18
Leeftijd : 23

Karakter profiel
Age: 19 years
Species: Shape Shifter: Winged Wolf
Love: Nope, don't want it.

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:44 pm

Dia had er dus nog niet echt over nagedacht, ah. Dat kon ook natuurlijk altijd nog wel ja, niet iets wat hij had verwacht, zijn was namelijk diegene die ermee opkwam. "Dieren zijn leuk." gaf hij als antwoord op het laatste van wat ze de zwartharige te zeggen had, maar tja. Misschien dat het ooit goed zou zijn om naar een winkel ervan of dergelijke te gaan en daar wat informatie ophalen, hun wisten er wel vaak meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:53 pm

Ze had gewoon gezegd dat ze er niet over na had gedacht, maar dat had ze dus wel gedaan, misschien iets te veel over na gedacht, zoveel over nagedacht dat ze haar hobby ervoor gebruikte om dingen te tekenen, ugh als dat ooit aan het licht zou komen zou ze waarschijnlijk gek worden. Echter haalde de woorden van de groenharige jongen haar uit haar gedachten door te zeggen dat dieren leuk waren. Haar paarse ogen keken hem aan en ze knikte dan ook langzaam "Inderdaad" zei ze simpeltjes. Met haar arm weer in haar hand, want het bloed leek ineens er heel snel doorheen te komen, heel fijn dit. Ondertussen door al het lopen wat ze nog steeds deden, leken ze weer in de bewoonde wereld te komen en niet heel ver van waar ze vandaan waren was het koninkrijk dat weer langzaam in zicht kwam door de bomen heen. "Ah, we zijn er bijna" zei ze wat opgelucht. Ze wilde echter heel snel die wond gefixt hebben en zich er vooral geen druk meer over te maken of zo iets dergelijks. En dat het dan maar heel snel ging genezen. Ondertussen liepen ze door.

Topic uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Relaxing +Dia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing +Dia   Relaxing +Dia - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Relaxing +Dia
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ ROSELEA FALLS-
Ga naar: