IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

It's finally summer~ (Matthew Syco) Button10

 

 It's finally summer~ (Matthew Syco)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 5:58 pm

Met een tas om haar schouder liep ze met grote passen naar haar doel. Het was vandaag echt super lekker weer en het was ook nog eens hartstikke warm, dus ze vond het wel een dag voor het strand. Hopelijk was het lekker druk of zo, dan viel ze tenminste niet zo erg op en kon ze gewoon genieten van de rust. In haar tas had ze een handdoek gepropt en wat te drinken en natuurlijk zonnebrandcrème. Op haar hoofd had ze een hoed en een zonnebril rustte op haar neus. Verder had ze gewoon slippers aan, een kort broekje en een los shirtje. Onder dat alles had ze haar bikini aangetrokken, dan hoefde ze straks alleen maar alles uit trekken als ze de zee in wilde gaan. Eenmaal aangekomen aan de rand van het strand keek ze over de plaats heen, er lagen al heel wat handdoeken en van die mooie paracols en er zaten ook al genoeg mensen in het water, mooi. Dia liep rustig het trapje af en liep naar een rustig plekje, op een plek waar het strand bijna op hield, wel dichtbij het water. Ze wilde niet nog heel het strand over om het water in te komen. Hopelijk bleef het hier rustig. Binnen een paar seconden had ze haar handdoek neer gelegd en was ze er op gaan zitten. Ze trok vervolgens haar slippers uit en duwde haar voeten in het warme zand waarna ze haar hoed af deed en even achterover ging liggen, ja dit was pas ontspannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 7:52 pm

Met rustige passen wandelde de lange gast over het strand heen. Geen shirt, enkel een leuke zwembroek en een geweldige zonnebril. Hij zag er weer eens fabulous uit, maar dat was hij altijd, dus dit was zeker geen uitzondering. Hij streek zijn zwarte haren even goed en liet zijn blik langs de lekkere meiden gaan waarna hij kort grijnsde en even zijn bril naar het topje van zijn neus bracht. Dit vond hij wel mooi haha. Hij grijnsde even kort, maar keek al snel terug voor zich. De bril gleed weer wat naar achter, zodat het weer mooi stond. Toen hij een meisje zag liggen op het warme zand, streek zijn hand langs zijn haren heen en wandelde hij rustig verder, zwarte haren had ze. Hij had wel spieren en natuurlijk een machtige sixpack want wat was Matt zonder een sixpack. Hij kwam tot stilstand en rekte zich uit, een schuine blik op het meisje gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 7:58 pm

Ze duwde haar voeten nog wat meer het zand in, ja het was echt super lekker warm, echter haalde ze ze snel weer uit het zand en rekte ze zichzelf nog een keer goed uit. Met haar zonnebril voor haar ogen bleef ze even zo liggen, ze sloot voor kort haar ogen, maar deze werden alweer snel geopend, nee eigenlijk was het veel te warm om zo te blijven liggen, zeker met al die kleren aan. Ze haalde haar zonnebril af en keek omhoog en merkte opeens een jongen op met zwart haar die naar haar stond te kijken. Haar paarse ogen keken de gast aan, maar veel emotie vertoonde ze niet. Geen idee wat de persoon van haar wilde, maar goed. "Ben je naar iets op zoek?" vroeg ze vervolgens droog, aangezien hij haar nog steeds aan keek. Echter niet veel aandacht meer te besteden begon ze haar shirt uit trekken en stond ze op om het korte broekje ook uit te doen. De kleren vouwde ze wat op en legde ze bij haar spullen. Haar blik ging toch weer even terug naar de jongen, oke, hij mocht er zeker wezen, maar ze liet zich echt niet afleiden. Ze pakte haar zwarte lange haren bij elkaar en knoopte haar haren in een staart, dan zat het tenminste niet in de weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:04 pm

"Ben je naar iets op zoek?" Hij keek even naar haar paarse ogen en trok kort zijn zwarte wenkbrauwen op. Oh ja, dat was hij zeker. Toen ze haar shirt uittrok en de rest ook aan de kanten legde liet hij zijn armen zakken en staarde hij even naar de zee. Al snel grinnikte hij even en toen hij terug naar het meisje keek, had ze haar haren in een staart gedaan. Daarna knipperde hij droogjes en staarde naar het zand. "Ik ben blind," zei hij kort. "Euh hehe," zei hij, droogjes lachend. "Ik weet dat ik dan soms nogal raar kan kijken," Wat een simpele truc om gewoon naar iemand's prachtige lichaamsdelen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:12 pm

Ze had hem gevraagd of hij iets aan het zoeken was, maar besteedde daarna geen aandacht meer aan hem. Hij zei ook verder niets meer, wat ze ook aardig frappant vond. Je reageerde dan toch op zijn minst of liep door, maar de zwartharige jongen bleef gewoon staan. Echter had ze ondertussen haar kleren uit getrokken waar haar bikini onder vandaan was verschenen. De jongen grinnikte opeens en toen ze haar staart in had gedaan, keek ze hem dan ook aan. Totaal niet verwacht wat hij vervolgens ging zeggen, zag ze hoe hij zijn ogen knipperde en vervolgens weer naar het zand keek. Serieus? Wat was er met deze persoon? Ze bleef hem aan kijken met haar paarse ogen terwijl ze een paar stappen naar voren zette, eigenlijk wilde ze namelijk gewoon gaan zwemmen. De jongen begon ineens erover dat hij blind was en vervolgens kwam er iets heel ongemakkelijks uit en daarna nog iets over dat hij dan soms nogal raar kon kijken. Meteen keek ze hem verbaasd aan, wauw, serieus? Ze zette nog een stap naar voren waardoor ze een stuk dichterbij de jongen stond "Eu.... dan is het wel knap dat je je zo over het strand kan bewegen zonder over mensen heen te vallen" zei ze waarna ze even de andere kant op keek, ja er lagen genoeg mensen in de weg om over heen te vallen. "Maar... de naam is Dia en jouw naam?" vroeg ze vervolgens terwijl ze hem aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:16 pm

Ze kwam dichter en hij keek vlak naast haar, naar het zand, een schuin oog op haar uhm... Tja, prachtige outfit~ "Eu.... dan is het wel knap dat je je zo over het strand kan bewegen zonder over mensen heen te vallen" Hij lachte even zachtjes, nerveus, een beetje ongemakkelijk, maar ook lichtjes verlegen. "Ik heb verschillende manieren geleerd om uhm... Te 'zien'," zei hij kort waarna hij even naar de zee keek en kort zijn ogen van links naar rechts liet gaan. "Maar... de naam is Dia en jouw naam?" Hij liet zijn blik terug wat naar haar gaan, maar gericht op haar waren ze niet. "De naam is Melvin," zei hij kort. Hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:23 pm

De jongen leek weer naar het zand te kijken, geen idee dat hij ook naar haar keek en dat hij ook nog is keihard aan het faken was, alleen maar om te kunnen kijken. Ze had hem gezegd dat het knap was dat hij dat maar gewoon kon, maar nog helemaal vertrouwen dat hij blind was deed ze niet, het voelde vreemd, alsof er iets niet klopte. Echter keek de jongen meerdere malen andere kanten op en langs haar heen. Wat het toch wel geloofwaardig maakte, ze was een beetje in de war in ieder geval, je wilde zo'n iemand ook niet beledigen, straks was hij echt blind, dat zou gênant zijn. Als hij het niet zou zijn dan zou hij het nog wel gaan verduren waarschijnlijk, al deed hij nog niks fout op het moment. In Dia's ogen dan. De jongen ging verder dat hij verschillende manieren had geleerd om te 'zien'. Ze trok een wenkbrauw op terwijl ze hem zo aan keek. Echter merkte ze op dat hij gigantisch groot was, jeetje. Maar goed "Welke manieren heb je zoal bedacht dan?" vroeg ze een tikkeltje nieuwsgierig. Ze had haar eigen naam gezegd terwijl de jongen zich voorstelde als Melvin, dan was het natuurlijk nog de vraag of het zijn echte naam was. Na ja Dia was niet zo flauw om haar echte naam niet te zeggen, maar dat was misschien een jongens ding?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:30 pm

"Welke manieren heb je zoal bedacht dan?" zei ze, duidelijk nieuwsgierig. Hij lachte even nerveus en stak zijn hand op, strijkend op zijn achterhoofd, alsof hij echt erg verlegen was. was hij ook, diep vanbinnen. Klein hartje hoor. Hij staarde schuin naar de grond nu. "Ooit al eens gehoord van echolocatie?" zei hij kort. "Dat ben ik nu aan het leren," zei hij. "En anders via de lucht," zei hij. "Heeft een vriend me geleerd toen ik klein was," En als ze dat niet geloofde kon hij nog altijd over Kos beginnen. Ja, zou leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:35 pm

Ze had hem maar gevraagd welke manieren hij zoal had geleerd om te kunnen 'zien', het klonk allemaal echt heel erg ongeloofwaardig, al was Dia sowieso een beetje het achterdochtige type. De jongen klonk verschrikkelijk verlegen, maar hij zag er ook weer absoluut niet uit als een verlegen persoon. Mindfuck, dat was dit. Ze bleef hem echter aan kijken met haar paarse ogen, hem probeerde ze wel gewoon in de ogen aan te kijken, maar hij keek telkens weg, hmmm. Toch waren die twijfels er wel of hij echt blind was. Vervolgens vroeg hij of zij ooit wel eens van echolocatie had gehoord waardoor ze haar wenkbrauwen op trok. Echolocatie? Hij zei dat hij dat aan het leren was. Wauw, alleen sommige dieren konden dat toch? Zoals vleermuizen en dolfijnen? Ze schudde haar hoofd, oke hij moest haar niet gek lopen maken, dit ging nergens over. Hij vervolgde zijn woorden dat hij het anders via de lucht deed en dat een vriend hem dat had geleerd. Ja, wauw wat een verhalenverteller. Ze bleef hem ietwat ongeloofwaardig aan kijken, maar oke ze gaf hem het voordeel van de twijfel "Interessant" zei ze wat simpeltjes "Kan je dan ook misschien voordoen hoe je dat doet of kan dat niet?" weer stelde ze een vraag, niet over al kon je antwoord op geven namelijk, zeker niet als je iets fakete.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:42 pm

"Kan je dan ook misschien voordoen hoe je dat doet of kan dat niet?" zei ze. Hij knipperde even, alsof hij lichtjes verward was en toen kwam er toch een "Uhm ja..." Uit. Daarna draaide hij zich kort even naar het meer bevolkte deel van het strand en knipperde even lichtjes, het beeld in zich opnemend. Hij was een meester op het vlak van het fotografische geheugen, dus dit was helemaal geen probleem voor hem. Hij sloot zijn ogen kort en focuste zich kort. Daarna opende hij zijn ogen weer. "Voorwerp op rechts en voorwerp links, een beetje verder dan de rechtse, groter en breeder," zei hij kort. Een dikke man was het geweest, ieuw. Voorwerpen noemde hij het, want tja, hij 'zag' ze als voorwerpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 8:51 pm

Ze had hem vervolgens maar gevraagd of hij het dan ook misschien kon voordoen, of te wel kon demonstreren wat voor een dingen hij had geleerd om dingen te zien. Als hij fakete dan had ze hem nu wel te pakken en anders wist ze ook gelijk of hij echt blind was en dan zette ze zichzelf ook niet voor schut, helemaal mooi. De jongen leek echter verward en er kwam al snel een antwoord dat hij het wel zou doen, oke mooi, of zo? Eigenlijk niet helemaal het resultaat dat ze wilde, ze wilde hem ontmaskeren, maar was hij nou echt blind? Verdomme haar brein ging nog ontploffen. De jongen draaide zich even de andere kant op waarna hij alweer snel de andere kant op draaide. Haar paarse ogen bleven hem toch wel nieuwsgierig aan kijken. De jongen sloot vervolgens zijn ogen, voor zover ze dat kon zien met die zonnebril op zijn hoofd. Hij begon vervolgens ineens wat te ratelen, voorwerp op rechts en voorwerp links, een beetje verder dan de rechtse, groter en breder. Haar paarse ogen keken hem wat verward aan, oke? Haar blik ging naar de rest van het strand en op een of andere manier bleek de dingen die hij zei te kloppen, oke mensen waren dus voorwerpen, alles waren voorwerpen blijkbaar. Echter keek ze hem weer snel aan "Dat is eu..." begon ze, maar ze wist eigenlijk niet zo goed hoe ze hierop moest reageren waardoor ze even naar het zand onder haar voeten keek. Shit, wat moest ze hier nou op zeggen. Ze tilde haar hoofd weer op en keek hem vanonder haar wimpers aan "Interessant hoor, dit had ik niet verwacht" mompelde ze vervolgens, nog steeds geen glimlach op haar gezicht te bekennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:28 pm

"Dat is eu..." Hij zuchtte zachtjes en draaide zich terug naar Dia. "Tis niet echt iets... Uhm... Spectaculair," zei hij kort waarna hij weer zijn blik over haar liet gaan. Hmmm... Klonk dit hele gedoe wel geloofwaardig? Vast wel. "Interessant hoor, dit had ik niet verwacht" Hij lachte even zachtjes en zuchtte daarna waarna hij even naar de zee keek, het geluid van de golven trok zijn aandacht. "Was je van plan te zwemmen?" zei hij even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:40 pm

De jongen zuchtte en draaide zich weer naar haar toe waarna ze naar hem op keek met haar paarse ogen. De jongen zei dat het niet echt iets spectaculair was, na ja het was maar wat je spectaculair noemde. Als hij echt blind was dan was het inderdaad spectaculair, voor haar doen dan, maar als meneer voor haar keihard aan het liegen was dan was het alles behalve spectaculair. Geen idee wat er bij de zwartharige door zijn hoofd ging, maar goed. De jongen moest lichtjes lachen om haar woorden, maar hij zuchtte alweer snel terwijl zijn blik weer naar de zee ging, hij keek wel heel veel weg, dat was duidelijk, maar of je dan meteen blind was? De jongen vroeg vervolgens uit het niets of ze plan was om te gaan zwemmen. "Ja, zeker" zei ze vol overtuiging "En dat ga ik dan nu ook meteen doen" zei ze simpeltjes waarna ze zichzelf even uit rekte. Ze liep vervolgens nonchalant langs hem heen waarna ze haar staart nog wat strakker aan trok, ze hield niet een losse staart. Het zat gewoon niet fijn. Ze bleef vervolgens even staan waarna ze haar hoofd om draaide en hem aan keek "Ga je ook of niet?" vroeg ze maar gewoon, was ook zo wat als ze niks meer ging zeggen. Ondertussen was ze zelf al bij het water aangekomen waarna ze haar teen in het water doopte, pff het was toch nog best wel koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:47 pm

"Ja, zeker" zei ze en hij knikte even. "En dat ga ik dan nu ook meteen doen" vervolgde ze waarna ze naar het water ging en ze daar even voelde hoe warm het was. "Ga je ook of niet?" Hij slikte even en stapte rustig naar het water waarna hij op een meter bleef staan en even luisterde, een golf rolde over het strand heen waarna hij even keek naar de grond, maar hij wist best wel dat er geen water was, dus nam hij een klein stapje, nog een, nog een en uiteindelijk raakte zijn voeten het water. Hij keek even kort naar het water. "Zwemmen kan ik niet," zei hij kort. "Maar ik moet ook niet vaak zwemmen, ik ga meestal niet zo diep en zoals je kunt zien," kort gebaar naar zijn geweldige lijf. "Is dat op de meeste dieptes niet nodig," zei hij vervolgens. "Toch waag ik het niet dieper te gaan dan mijn middel," vervolgde hij kort. "Teveel risico's," wat een drama haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:54 pm

Ondertussen had ze zelf haar voeten al in het water gestoken en was ze een klein stukje verder gelopen, wan tja je moest er toch een keer aan wennen en het was zo ontiegelijk warm dat ze wel wat koelte wilde. Ze had de jongen gevraagd of hij ook ging en ze bleef hem dan ook aan kijken terwijl hij dichterbij kwam en ineens bleef staan, maar na een paar seconden gelijk weer stapje voor stapje door liep tot dat hij met zijn voeten het water raakte, wauw, dat ging moeizaam. Ze bleef hem echter aan kijken toen hij zei dat hij niet kon zwemmen, dat was stom, zwemmen was juist zo leuk. De jongen ging verder dat hij ook niet vaak moest zwemmen en dat hij dus niet diep ging. En dat ze dat ook kon zien, wat kon ze zien dan? Vervolgens gebaarde hij naar zijn lichaam waardoor het moeilijk was om niet even te kijken, al keek ze snel weer weg met een wat norse gezichtsuitdrukking. Verdomme, hou op. Ja, als hij in het water stond tot zijn borst dan verdronk Dia waarschijnlijk. Hij ging verder over dat hij niet dieper ging tot zijn middel en dat het teveel risico's waren. Ze knikte langzaam, of hij dat nou wel of niet kon zien "Begrijpelijk" mompelde ze, geen idee hoe ze zich bij hem in de buurt moest gedragen. Echter liep mevrouw verder het water in, tot haar middel waardoor ze al snel gewend was, het water was heerlijk "Na ja ik ga ook nooit al te diep, het water is in ieder geval heerlijk" zei ze waarna ze haar handen door het water liet glijden terwijl ze er naar keek. Het water glinsterde enorm door het zonlicht, heel erg rustgevend, de natuur en dieren waren zoveel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 9:59 pm

"Begrijpelijk" zei de vrouw, die wat dieper was gegaan. Hij staarde kort naar beneden en besloot dan maar door zijn knieën te gaan en te gaan zitten, zijn voeten in het water. Hij zou er straks misschien ingaan, wie wist. Hij keek naar haar en knipperde kort. "Na ja ik ga ook nooit al te diep, het water is in ieder geval heerlijk" Hij knikte even. "Ga maar niet te diep," merkte hij kort op. "Want ik kan je niet komen redden als er iets fout loopt," Heel charmant, de kleine duts uithangen. Hij zuchtte even zachtjes en staarde kort naar het zand. Soms was het opzetten van een act lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:06 pm

Ze haalde nog steeds haar armen door het water waarna ze eventjes kopje onder ging en vervolgens weer boven kwam waarna ze wat natte plukken haar uit haar gezicht haalde en haar staart weer achter haar gooide, want die was over haar schouder aan de voorkant beland en door het water was het ineens een ton zwaarder. Echter merkte ze op dat de jongen ondertussen was gaan zitten in het zand en dat hij zijn voeten in het water had geplant. De jongen reageerde wel op haar woorden dat ze niet diep ging. Hij zei dat ze maar niet te diep moest gaan, want anders kon hij haar niet redden als het fout liep. Ze bleef hem even een tikkeltje verbaasd aan staren met haar paarse ogen. Wauw, hij was echt een perfect acteur of hij was echt zo blind als een mol. Ze zuchtte lichtjes waarna ze weer wat meer naar de kant ging tot dat ze tot haar middel nog in het water zat. Haar paarse ogen keken weer naar het glinsterende water "Komt goed hoor..." mompelde ze. Ze had echt niet zomaar iemand nodig, ze kon heel goed voor haar zelf zorgen en haar zelf redden in deze wereld ging ook echt gemakkelijk, ja onafhankelijk noemde ze dat "Maar... wat doe je dan zoal?" vroeg ze vervolgens om een gesprek gaande te houden "Kan mij voorstellen dat je niet alles kan doen natuurlijk of wel?" vroeg ze vervolgens. Dia was misschien ook gewoon iets te nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:15 pm

"Komt goed hoor..." Hij knikte even kort. Ze had even iets riskant gedaan en hij wist best dat als ze zou verdrinken hij zou ingrijpen. Hij was immers geen persoon die iemand kon zien verdrinken, zo erg was het nog niet. "Maar... wat doe je dan zoal?" Hij keek kort naar het water en zuchtte zachtjes. "Ik heb, samen met mijn broer, een opleiding gedaan," zei hij kort. "Ik verdrijf de tijd vaak door te jagen, trainen, een beetje simpele dingen waar mijn andere zintuigen goed van pas komen," vertelde hij kort terwijl hij even zijn blik over het rimpelende water liet gaan. "En jij, heb jij enige specifieke bezigheden?" vroeg hij kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:21 pm

De jongen knikte waardoor ze hem weer aan keek. Ze had hem gevraagd wat hij zoal deed, want tja als je 'echt' blind bent dan kon je ook niet alles. Ze bleef hem daarom aan kijken toen hij zuchtte en begon dat hij samen met zijn broer een opleiding gedaan had. Verder verdreef hij de tijd door te jagen, trainen en simpele dingen. Waar zijn zintuigen goed van pas kwamen in ieder geval. De jongen kaatste vervolgens de vraag terug waar ze een beetje van verstopte. Ze praatte er niet graag over wat ze deed, niet dat het gênant was, maar mensen gingen dan negen van de tien keer vragen of ze het voor kon doen en dat was wel weer gênant. Ze liep weer het water uit en nam vervolgens maar gewoon plaats naast 'Melvin'. Haar benen ook nog steeds in het water hebben. Ze keek hem vervolgens weer aan "Heb je een broer? Dat is wel fijn" zei ze, zij wilde dat ze ook iemand had een zus of een broer, ze was enigskind dus ze had dat niet. "Wat voor een opleiding heb je dan gedaan?" vroeg ze maar. Het jagen en trainen spraken voor zich, maar nu kwam het op haar om wat te zeggen over haar bezigheden. "Ik eu.... teken en eu.... zing" zei ze wat kortaf "Niet zo heel belangrijk dus" mompelde ze er snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:31 pm

Ze was na een tijdje uit het water gekomen en was naast hem gaan zitten. "Heb je een broer? Dat is wel fijn" Hij knikte, al lachend. "Tweelingsbroer, zijn naam is Matthew, mensen zeggen dat ik gewoon een kopie van hem ben," Hij zuchtte even al lachend. "Niet dat ik dat weet, maar goed," Hij staarde even naar de zee. "Hij is niet blind," vervolgde hij. Matthew was geweldig. "Wat voor een opleiding heb je dan gedaan?" Hij verplaatste zijn blik even van links naar rechts. "Het is iets dat in de familie zit, de kinderen worden aan een bepaalde persoon overhandigd die ze de eerste jaren van hun leven traint op overleven in de bossen, ze stomen je klaar om mensen te vernietigen en dieren te doden," zijn stem klonk sober. "Ik wilde het nooit doen, was altijd al een outcast..." vervolgde hij met een zuchtje. "Ik eu.... teken en eu.... zing" beantwoorde ze op zijn vraag. "Niet zo heel belangrijk dus" Hij lachte even. "Tekenen lijkt me echt leuk,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:39 pm

De jongen knikte lachend terwijl hij begon dat hij een tweelingbroer had genaamd Matthew, ze keek hem op het moment dat hij dat zij iet wat scheef aan, oke dan schoot er door haar hoofd. Hij ging verder over dat mensen zeiden dat hij een perfecte kopie was van die ene Matthew. Er kwam een zuchtende lach tussendoor en er werd vervolgens dat hij dat natuurlijk niet wist, nee als je echt blind was kon je dat niet weten natuurlijk, toch wist ze niet of ze hem echt moest geloven. Echter toen hij zei dat hij niet blind was, was ze nog meer verbaasd, ze keek daarom even voor haar uit naar het golvende water waarna ze lichtelijk fronste, nee nog steeds geloofde ze er geen snars van. Ze had hem gevraagd wat voor een opleiding dan had gevolgd, maar de uitleg was niet echt een opleiding, het was meer een diehard kamp, iets wat zij nooit in d'r leven zou kunnen. De jongen zei echter dat hij het nooit had willen doen en dat hij een outcast was. Ze trok haar benen op en legde haar armen op haar knieën en vervolgens haar hoofd, maar ze bleef hem wel aan kijken. Haar eigen bezigheden had ze opgenoemd, haar bezigheden waren tekenen en zingen, het was ook nog zo dat ze er best goed in was, beide, maar ze was gewoon op dat gebied te verlegen en deed zichzelf veel stoerder voor dan ze was, daarom had ze het absoluut niet vaak over dat onderwerp en praatte ze er het liefst omheen. De jongen zei dat tekenen hem erg leuk leek waardoor ze eventjes naar blauwe lucht keek "Is het ook.." mompelde ze, verdomme ze wilde het er niet over hebben. Ze rekte zichzelf uit en liet zichzelf achterover vallen in het warme zand waarna ze eventjes zuchten, ja heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:43 pm

"Is het ook.." zei ze als antwoord op wat hij had gezegd over het tekenen. Het was zo dat deze 'Melvin' niet kon tekenen want hij was blind. Zo was deze Melvin vandaag, maar hoe zou deze morgen zijn? Hij zuchtte zachtjes en staarde even naar het water voor zich waarna hij kort zijn ogen sloot. Hij nam langzaam zijn bril van zijn neus en trok zijn benen wat op waarna hij kort zijn armen erover legde en zijn rode ogen terug opende. Hij staarde wat doelloos voor zich uit, de bril in zijn handen houdend. "de zon is echt heerlijk," zei hij dan maar kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 10:58 pm

Het was inderdaad dat tekenen hartstikke leuk vond, als ze iets niet leuk vond deed ze het absoluut niet namelijk, het idee alleen al, maar het was ook niet echt helemaal haar ding om te tekenen, tenminste de meeste mensen dachten dat van haar, gelukkig reageerde 'Melvin' er niet raar op. Na ja hij kon niet zien hoe ze eruit zag... of wel? Die vraag bleef in haar hoofd rond spoken, het was gewoon zelfs frustreren. Dia was achterover gaan liggen in het zand, waardoor ze nu wel helemaal onder zat met dat spul, omdat ze nat was door dat water, vrij logisch als je de zee in geweest bent, maar ja dat spoelde ze er straks wel af onder die douches die ze hier hadden, heel erg fijn. Meestal als je dan van het strand af kwam zat er niet overal meer zand. De jongen nam echter ineens zijn zonnebril af waardoor ze langzaam weer overeind kwam en weer normaal zat. Ze keek voor zich uit, maar vanuit haar ooghoeken keek ze de zwartharige jongen aan, ze wilde nu wel is goed zijn ogen kunnen zien. Hij sprak dat de zon heerlijk was, waarna ze lichtelijk knikte "En dat is ook waar..." mompelde ze, nu een tikkeltje grinnikend. Haar paarse ogen keken weer naar het water waar haar voeten ook nog steeds in zaten, echter werd ze nu heel nieuwsgierig waardoor ze zijn kant op keek, naar zijn ogen, oke hij had bloedrode ogen, dat zag je ook niet elke dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 11:04 pm

"En dat is ook waar..." zei ze en hij lachte even kort, hij zag dat ze naar zijn ogen keek, weer een persoon. daarom liet hij kort zijn blik over haar heen gaan, waarbij hij even doelloos naar het zand staarde, alsof hij haar had gevonden met haar ogen, maar in feite keek hij vlak naast haar, goed bezig 'Melvin'. Daarna sloot hij zijn ogen weer. "Als je wil zet ik de bril terug op," murmelde hij zachtjes. "De meeste mensen hebben niet graag dat ik ze af doe, want de ogen zijn niet leuk om naar te kijken... Blijkbaar...." zei hij met een zuchtje. Het was niet dat 'Melvin' wist wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dia

Dia


Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 29

Karakter profiel
Age: 18 years~
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitimewo mei 13, 2015 11:13 pm

De jongen moest kort lachen, geen idee waarom hij dat deed, maar ze bleef in zijn ogen kijken. Zijn ogen waren zowat hypnotiserend te noemen, serieus wie had er nou zulke rode ogen? Hij leek haar op een punt recht aan te kijken, maar vervolgens keek hij langs haar heen, oke hij zag haar dus of helemaal niet en was het toeval of hij zag haar wel degelijk. De jongen sloot zijn ogen wat Dia aardig jammer vond, want tja zijn ogen waren mooi. Daarom snapte ze zijn woorden niet toen hij zei dat als ze wilde dat hij zijn bril weer op zou zetten. Dia keek hem gelijk verbaasd aan en schudde langzaam haar hoofd, maar dat kon hij waarschijnlijk niet zien, want hij had zijn ogen gesloten en anders zag hij het sowieso niet... of wel? Hij ging verder dat de meeste mensen niet graag hadden dat hij ze af deed, omdat zijn ogen niet leuk waren. De jongen zuchtte vervolgens waardoor ze hem met ietwat medelijden aan keek. Ze schudde haar hoofd, meer uit automatisme "Niet waar" floepte ze er zo uit "Ze zijn mooi, je moet je niet laten neerhalen door mensen die dat zeggen" zei ze er gelijk achterna. Ja, zijn ogen waren mooi en het kon haar niks schelen dat ze dat gewoon gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's finally summer~ (Matthew Syco) Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   It's finally summer~ (Matthew Syco) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's finally summer~ (Matthew Syco)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wings. +Matthew & Dia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ BUTTERCOAST BEACH-
Ga naar: