IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season

Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Deel | 

It's finally summer~ (Matthew Syco)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Matthew
-
-

Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 19

Karakter profiel
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   do mei 14, 2015 8:25 am

Hij zuchtte nogmaals, deed hij altijd als het niet zo smooth ging en zeker als hij Melvin was. Melvin was leuker en het was grappig, want diep vanbinnen zat hij die Melvin uit te lachen. "Niet waar" hoorde hij opeens waarbij langzaam een van zijn ogen openging. "Ze zijn mooi, je moet je niet laten neerhalen door mensen die dat zeggen" hij lachte even zachtjes, lichtjes verlegen en opende zijn ander oog ook langzaam en zuchtte zachtjes. "Bedankt," zei hij. "Het is niet dat ik weet hoe ze eruit zien... Hehe," zuchtte hij. Als Melvin dat had geweten had hij waarschijnlijk nooit zijn ogen geopend, maar het was echter Matthew die het wist en die gaf niet veel om wat mensen dachten. Hij opende langzaam zijn ogen en verplaatste zijn blik wat naar links, zodat hij nu weer wat naast haar keek, zo vlak naast haar hoofd, alsof hij probeerde, maar het toch niet lukte.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Vrouw Aantal berichten : 179
Coins : 84
Leeftijd : 22

Karakter profiel
Species: Dark Fairy~
Love: Are you kidding me?!

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   do mei 14, 2015 10:28 am

Ze had het gewoon maar gezegd, ach ze sprak gewoon snel haar mening over dingen en of dat bij mensen in goede aarde viel was nog maar te bezien, daarnaast konden het voor haar negatieve of positieve dingen zijn, want als iets mooi of leuk was zei ze het ook gewoon, ondanks dat ze eigenlijk helemaal niet zo sociaal was en niet snel emoties toonde. Zijn ogen werden langzaam geopend waardoor ze hem aan bleef kijken toen hij hij bedankte en vervolgens zei dat hij niet wist hoe ze eruit zagen. De jongen probeerde haar vervolgens weer aan te kijken, geen idee of hij nou blind was of niet, zijn ogen waren veel te helder daar voor, maar schijn bedroog, god ze wist het gewoon echt niet meer. "Ze zijn rood..." mompelde ze op het feit dat hij niet wist hoe ze eruit zagen "Mooi, helder rood" mompelde ze weer en vervolgens stak ze haar hand uit en pokete ze hem met een vinger in zijn wang "Ik ben hier" zei ze er nog droogjes achterna, god, als hij nu loog was het waarschijnlijk super gênant, maar ja dat was dan maar zo.

~ Can't fight these bad intentions ~
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   do mei 14, 2015 11:17 pm

Het duurde niet lang of de vrouw had zijn blik gevonden en leek in de poelen van puur rood te verdrinken. Hij knipperde even rustig, zijn aandacht gericht op iets dat achter haar leek te zijn,nmaar voor 'Melvin' was er niks achter de vrouw, er was zelfs geen vrouw. "Ze zijn rood..." Vertelde ze, hij knikte langzaam. "zelfde kleur als dat van... Bloed?" zei hij, lichte twijfeling in zijn stem. Hij slikte voorzichtig. "Mooi, helder rood" hij knipperde nogmaals. "Rood... Alles dat slecht is... Is toch rood?" opeens duwde ze een vinger in zijn wang, als een goede act, spreidde hij zijn ogen wat meer en raakte hij kort de wang aan. "Ik ben hier" hij grinnikte zachtjes en begon even voor zich uit te gaan, lichtjes zoekend, ookal kon hij het vaag zien in zijn ooghoek. Opeen raakten de toppen van zijn vingers haar voorhoofd aan en hij grinnikte even. "gevonden,"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   vr mei 15, 2015 2:19 pm

De jongen keek nog steeds langs haar heen, haar nog geen enkele keer recht aan te kijken. Haar twijfels over dat hij niet blind zou zijn ebde dan ook heel erg langzaam weg, maar helemaal vertrouwen deed ze hem niet, maar deed ze bij geen enkel persoon. Ze leek mensen dan wel snel te vertrouwen, maar van binnen wist ze veel beter. Ze vertelde dat ze rood waren, waarna de jongen vroeg of dat ze dezelfde kleur hadden als bloed. Ze had hem gezegd dat het mooi rood was, maar hij vroeg dat alles wat slecht was ook bloed was. Ze schudde gelijk haar hoofd "Rozen zijn ook rood.." mompelde ze simpel. Rozen waren niet slecht, in tegenstelling, ze waren mooi. Uit een soort automatisme had ze de zwartharige jongen in zijn wang gepord om vervolgens te laten horen dat ze daar was. De jongen leek eerst zijn eigen wang aan te raken waarna hij ineens voor zich uit reikte. Wat droog keek ze naar zijn vingers die steeds dichterbij kwamen en ineens haar voorhoofd aan raken. De jongen grinnikte weer en zei dat hij haar 'gevonden' had. Nog steeds niet wetend dat het een grote act was, kon ze het niet laten om toch wat lichtjes te lachen. Ze haalde ondertussen haar vinger van zijn wang af "Inderdaad..." zei ze met nog een tikkeltje amusatie in haar stem.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   vr mei 15, 2015 8:44 pm

"Rozen zijn ook rood.." Hij knipperde even droogjes met zijn bloedrode ogen. Oh mijn hod ze zijn rood, evil, bloed. Zoals bloed evil was zoals Cahenl zei. Of zoams dia dacht; Hij lachte even kort en dacht kort na. Rozen waarn rood. Ah ja, daar had ze gelijk he. Hij knikte langzaam naar Chanel Die. Aardbeien waren ook rood. "Inderdaad..." zei hij, haar vingers van zijn wang vallend. Langzaam haalde hij zijn hand van haar gezicht en hij grinnikte even. "Heb je zin om een ijsje te gaan kopen?" stelde hij voor.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   vr mei 15, 2015 11:11 pm

God, ik kan die post niet serieus nemen.

De jongen knipperde met zijn ogen, het was niet helemaal duidelijk wat hij dacht, maar het zal wel. De jongen lachte vervolgens even kort en werd gevolgd door een knikje naar Dia toe, interessant. Ze zat nog steeds in het zand en het begon weer hartstikke warm te worden, veel te warm eigenlijk. De jongen kwam vervolgens veel later pas met een antwoord, een simpele 'inderdaad' kwam er uit zijn mond op haar woorden, god dat kon ook wel wat eerder. Zijn vinger werd van haar gezicht gehaald, gelukkig, en de jongen vroeg niet veel later of ze een ijsje konden kopen waardoor ze hem iets verbaasd aan keek en vervolgens maar knikte "Sure" zei ze simpeltjes waarna ze overeind kwam "Eerst even dat zand eraf" zei ze droogjes waarna ze de zee in rende en eventjes kopje onder ging, zodat overal dat vieze, schurende zand weg was, bah, dat was altijd zo onprettig. Niet veel later kwam ze het water weer uit en keek ze 'Melvin' aan "Zo, ik ben klaar" zei ze weer simpeltjes terwijl ze het strand weer op liep.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   vr mei 15, 2015 11:58 pm

"Sure" zei de vrouw waarbij de zwartharige kort even zij oogleden over zijn bloedrode ogen haalde. "Eerst even dat zand eraf" al snel stond ze overeind en was ze in de zee verdwenen waarna hij even zuchtte en langzaam overeind kwam. Vanuit zijn ooghoek keek hij kort naar haar mooi achterkant, nu ze het toch niet kon zien. Daarna liet hij zijn blik terug op het zand vallen en zuchtte hij even, na enkele tellen hoorde hij haar weer aankomen en 'Melvin' keek langzaam op, haar niet echt aankijkend. "Zo, ik ben klaar" verklaarde ze waarna hij even lachte. "Goed dan, laten we gaan," Maar voordat hij zich omdraaide stond hij kort stil. "Weet jij een goed ijskraam?" vroeg hij opeens.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:04 am

Zelf was ze de zee ingestormd om al dat zand van d'r af te krijgen waarna ze ook weer snel terug was, het strand weer op. De zwartharige jongen was ondertussen weer overeind gekomen en geen idee waar hij allemaal naar aan het kijken was, maar zijn zicht was perfect, helaas begonnen die twijfels bij Dia weg te zakken, niet goed, want hij nam haar dus glashard in de maling. Toen ze terug was, liet ze nog even weten dat ze terug was waarna er weer een lach op zijn gezicht verscheen en vervolgens zei dat ze moesten gaan, echter bleef hij ineens stilstaan waardoor ze hem iet wat verbaasd aan keek. De jongen vroeg vervolgens uit het niets of ze een goede ijskraam kende. Ze hield gelijk haar hand voor haar mond, moeite haar lach in te houden, natuurlijk, dit had ze kunnen weten, een blinde volgen naar een ijskraam. "Ik weet er wel een, kom maar mee" zei ze simpeltjes waarna ze zijn pols vast pakte en hem de eerste meters mee sleurde, zodat hij wist welke kant ze op moest, vervolgens liet ze hem los terwijl ze richting de ijskraam liep. "En? Welke smaak vind je het lekkerst?" vroeg ze vervolgens maar wat nonchalant, het was misschien wel handig zo als ze dat wist voordat ze bij de ijskraam waren. Zij wist wel wat ze wilde namelijk.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:10 am

Hij hoorde haar wel zo zachtjes lachen waarbij een zucht over zijn lippen ging, was het nu Melvin of Matthew geweest, dit was iets waarbij hij moest zuchten en dat wist hij maar al te goed. "Ik weet er wel een, kom maar mee" zei ze waarna zij zijn pols vastnam en hem eerst meesleurde. Even worden zijn ogen groter, duidelijk verbaast . Hij had het niet zien aankomen en dat hij soms niet echt graag, maar goed, hij moest her ermee doen he. Toen ze loste wandelde hij langzamer mee met haar en probeerde hij wat links te gaan, alsof ie echt blind was. "En? Welke smaak vind je het lekkerst?" Hij keek als het ware verbaasd op en liep naar haar toe, of in haar richting. "Citroen," zei hij met een klein lachje. "En jij?"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:16 am

De jongen moest zuchten, serieus ze kon hem nog steeds niet plaatsen, geen idee of hij het nou naar z'n zin had of niet en dat hij altijd maar zuchtte of nooit zuchtte en ze saai was? Al dat soort gedachten kwamen voorbij, vrouwen dachten wat dat betreft ook te veel na, waarom maakte ze zich daar überhaupt druk over? Die vent was blind en ze had hem net ontmoet, het was niet dat hij haar soulmate was en ze nu bang was dat ze afgewezen zou worden of zo iets, wauw waar kon je over denken zeg. Eenmaal had ze hem weer los gelaten waardoor ze gelijk merkte dat hij helemaal scheef ging lopen, wauw, handig. Echter leek de zwartharige jongen haar wel te kunnen volgen en toen ze hem een vraag stelde, gaf hij meteen antwoord, Citroen dus, nou dat was makkelijk. De vraag werd echter terug gekaatst waardoor ze hem met haar paarse ogen aan keek "Chocola" zei ze wat geamuseerd, ja chocola was gewoon hemel, niks kon tegen chocola op. Uiteindelijk waren ze bij de ijskraam aangekomen, gelukkig was het niet al te druk "We zijn er" zei ze simpeltjes, om te laten weten dat meneer niet door moest banjeren terwijl zij stil ging staan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:21 am

"Chocola" antwoordde ze waarbij kort knikte, lichtjes lachend. Dat was een goede smaak, maar niet zijn type van ijs. Het was iets dat hem te dorstig maakte en daar had hij een bloedhekel aan, hetzelfde gold voor cake, taart en eigenlijk al dat soort spul. Het was eetbaar en zoet en lekker, maar dat irritante effect dat volgde was gewoon... verschrikkelijk. "We zijn er" melde ze waarbij hij tot stilstand kwam en even zijn ogen van links naar rechts liet gaan, toen viste hij wat geld uit zijn zakken, stak zijn hand uit en legde deze blijkbaar op het glas, hij tikte er even tegen, hij kon het zien, maar hij was 'blind' he. "Eentje met citroen en eentje met chocola," Toen besefte hij iets. "Wil je een of twee bolletjes?"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:30 am

De jongen knikte kort en weer met die lach op zijn gezicht, er stond in ieder geval heel vaak een glimlach op zijn gezicht i.p.v. Dia's gezicht. Nee, chocola was hemel voor haar, zij hoefde dus echt niks van Citroen te hebben, veel te zuur, ja ze was zeker weten een zoetekauw. Gaf haar maar zoete dingen, dan was ze zeker weten helemaal honderd procent tevreden. Eenmaal bij de ijskraam aan gekomen, liet ze het even weten waarna de jongen tot stilstand kwam en even van links naar rechts aan het kijken was, duidelijk zoekend waar de ijskraam was, of gewoon doen alsof je blind was, dat kon ook natuurlijk. De jongen haalde echter gelijk wat geld uit zijn zak en voordat ze kon zeggen dat zij ook wel kon betalen, tikte hij al tegen het glas en werd het op de kar gelegd. De man in de kraam keek even ietwat verbaasd naar de twee, maar luisterde vervolgens naar hun verzoek. Echter was 'Melvin' nog wat vergeten te vragen, hoeveel bolletjes ze wilde "Eu..." begon ze, eigenlijk niet helemaal eens zijnd met dat hij ging betalen "Eentje is goed" zei ze waarna haar paarse ogen even naar de meneer in de kraam gingen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:43 am

"Eu..." Even knipperde hij, hij keek haar toch niet aan, dus tja. "Eentje is goed" Hij knikte even, bijna onzichtbaar en liet zijn blik gewoon hangen waar ie was, duidelijk niet gericht op de man, die even raar naar hen keek. "Dus twee, een met citroen en een met chocola, elk een bolletje," zei hij kort waarna de man begon te scheppen. al snel verschenen er twee horentjes en Matt staarde onhandig naar zijn hand. Uhm... Hoe deden blinde mensen dit? Oh ja uhm. Hij legde het geld op de toog. "Dit moet denk ik 5 zijn, is dat genoeg?" Instemmend geluid. Toen hoorde hij geld op de toog en liet zijn hand, die nog ruste op het glas daar voorbij gaan waarna hij het geld terugnam. Hoeveel het nu echt was geweest wist 'Melvin' eigenlijk niet en de duts kon ook niet zijn ijsje pakken, duts.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:48 am

De man keek nog steeds naar de zwartharige jongen, eigenlijk een beetje afvragen waarom hij hem niet aan keek, maar het leek al snel tot hem door te dringen. Dia lachte dan ook even naar de man in de kraam toen 'Melvin' sprak wat voor een ijs ze wilde. De man begon te scheppen en al snel verschenen er twee ijshoorntjes met ijs erin op de toonbank. Vervolgens probeerde 'Melvin' fatsoenlijk af te rekenen en lette Dia wel op of hij niet te veel betaalde, je wist maar nooit. Toen dat geregeld was keek ze met haar paarse ogen de zwartharige weer aan toen ze merkte dat hij niet wist waar zijn ijsje was. Zonder er eigenlijk over na te denken, pakte ze zijn Citroen ijsje en zijn vrije hand en propte ze het ijshoorntje in zijn hand "Alsjeblieft" zei ze simpeltjes waarna ze haar eigen ijsje pakte en vervolgens even om haar heen keek, terug gaan naar haar plekje waarschijnlijk? Ondertussen likte ze aan het bolletje chocolade ijs, jammie.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 12:57 am

Opeens greep de zwartharige zijn hand vast en verbaasd keek hij op. "Alsjeblieft" zei ze en ze voelde hoe ze zijn ijsje in zijn hand duwde, waardoor hij even lachte. "Bedankt," vervolgde hij met een klein lachje waarna hij even grijnsde en kort zijn blik verplaatste ter hoogte van haar en daar even bleef kijken, haar opnieuw niet aankijkend. Hij bracht het ijsje echter naar zijn mond en begon ervan te likken en te eten, de heerlijke smaak op zijn tong was geweldig mh~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Dia

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 9:50 am

Er kwam weer een verbaasde blik toen ze het ijsje in zijn hand had geduwd. Moest hij maar niet blind zijn, want dan gebeurde er dus dit soort dingen. De jongen bedankte haar uiteindelijk lachend waarna hij aan zijn ijsje begon te eten. Dia rekte zichzelf nog even goed uit en draaide zich om "Eu...ik loop rustig terug naar mijn plekje" zei ze simpeltjes, doelend op haar handdoek en haar tas die daar lagen. Er zaten geen belangrijke spullen in though, die had ze nu bij zich, dus veel kon er niet gejat worden, daarnaast was een handdoek en een gewone strandtas voor de meeste niet zo aantrekkelijk om mee te nemen. Een paar passen zette ze die kant weer op waarna ze haar ijsje weer naar haar mond bracht en er een paar keer aan likte, het was altijd zo jammer dat die dingen zo snel op waren, maar ja. Het ijsje werd weer bij haar mond weg gehaald en ze keek dan ook even rustig om haar heen, ook om te checken of de zwartharige haar nog ging volgen of daar gewoon bleef staan, je wist nooit wat mensen deden, maar ze was in ieder geval niet het type wat voor andere mensen ging wachten.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   za mei 16, 2015 1:31 pm

Hij likte rustig verder. Hij hield teveel van citroenijs, sorbets in het algemeen waren eigenlijk gewoon geweldig, hij was niet zo aan ijs gemaakt met zuivelproducten, zoals chocola. Het gaf hem niet het ijsgevoel dat sorbets gaven... Ah tja, kon ook enkel hem zijn eh. "Eu...ik loop rustig terug naar mijn plekje" Hij knipperde kort en wandelde rustig verder. Zijn stappen erg langzaam, alsof hij iets aan het afwachten was en zijn passen afwachtte. Hij leek erg gefocust te zijn op iets en in het geval van 'Melvin' was dat wandelen en proberen niet op iemand te staan. Toen hij een meter van haar handdoek stond, fronste hij lichtjes. "Dia?" Alsof hij bevestiging wilde.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: It's finally summer~ (Matthew Syco)   

Terug naar boven Go down

It's finally summer~ (Matthew Syco)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» That's how easy love can be
» Finally we meet~ &Minaye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ BUTTERCOAST BEACH-
Ga naar: