IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Get back - Pagina 2 Button10

 

 Get back

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 8:17 pm

Jezus, hij was echt heel erg veel gegroeid. Bijna dubbele van zijn eigen lengte? Wat gebeurde er? "Melvin... wat gebeurd er?" vroeg ze met een trillerige stem. Ze was best bang, het was allemaal haar schuld en ze kon er niks aan doen. Door haar viel hij van de waterval af en gebeurde er... wat nu gebeurd eigenlijk. Precies wist ze het niet, maar ze was best wel angstig. Hij leek echt heel veel pijn te leiden en dat was gewoon ... Niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 8:21 pm

"Melvin... wat gebeurd er?" Hij opende even een oog en keek met een gepijnigde blik naar haar. Dammit Alana, shut up. Hij klemde zijn tanden op elkaar, het was alweer bijna weg, dat was wel een feit, maar het was er nog steeds en dat was kut. Hij gromde dan ook even uitdagend en bijna onmenselijk. Hij was niet menselijk in deze vorm. Hij sloot zijn ogen kort en liet het gewoon gebeuren. Grom. Hij balde zijn handen tot vuisten en gromde nogmaals. Dammit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 8:27 pm

Het enige wat ze terug kreeg was gegrom en omdat Duncan dit aan zag als een bedreiging sprong hij naar voren en beet keihard in het been van Melvin. Hij liet ook echt niet los, hij pakte de huid stevig vast en was ook niet van plan om los te laten. Even en ze zou denken dat Duncan zijn huid eraf zou scheuren. "Los!" zei ze terwijl ze Duncan een tikje gaf, maar Duncan bleef grommen en vasthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 8:37 pm

Opeens sprong dat mormel van haar naar zijn been en plante hij zijn tanden in zijn been, wel meteen keek de jongen op en al snel had hij zichzelf, met de hulp van zijn ene hand overeind gedrukt. Hij gromde lichtjes naar hem en trok zijn been in waarna hij een krachtige trap gaf en toen even schopte met het been, kon zijn dat hij Alana raakte, maar echt, dit dier moest van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:16 pm

Duncan bleef letterlijk hangen aan zijn been, alsof hij nooit kon loslaten. Alsof hij het echt niet kon loslaten. Waarschijnlijk bloedde de wond die Duncan had gemaakt en toen werd alles opeens zwart voor Alana's ogen. Het was alsof iemand beton op haar had gegooid. Het was helemaal zwart en alles draaide om haar heen. Ze voelde zich ook erg misselijk. Maar het was gewoon totaal zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:26 pm

Hij gromde lichtjes en leunde naar voren waarna hij zijn hand om de hond zette en deze even een tik gaf met zijn andere hand waardoor de hond even piepte, even te hard? Kon hem niks schelen. Hij legde het dier naast hem neer en keek even met priemende ogen neer op de hond. Nu pas viel het hem op dat hij Alana per ongeluk had neergeschopt. "Shit," zei hij luid en duidelijk waarna hij zichzelf even met wat moeite op zijn knieën werkte en even dichterbij kwam naar Alana, voorzichtig plaatste hij ook even een hand onder haar en tilde hij haar zo op waarna hij op zijn knieën ging zitten en even voelde aan haar borst of ze nog ademde met een vinger van de andere hand, oh, ze leefde nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:31 pm

Ze voelde maar een paar dingen. Pijn, misselijkheid en oh zo erge koppijn. Ze was gewoon compleet knock-out. Het bonkte in haar hoofd, zoveel pijn. Ze voelde een hele erge vlaag van misselijkheid opkomen die ze niet kwijt kon raken. Ze voelde ook helemaal niks anders, ze voelde alleen pijn en zag alleen maar zwart. Ze kreunde een beetje in haar bewusteloosheid, kreunde van de pijn. Ze hoorde verder ook niks anders dan haarzelf. Het leek gewoon of ze totaal blind was geworden voor de realiteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:34 pm

Hij zuchtte even kortstondig, dammit Matt, mensen konden niet zo vluchten en waren niet zo sterk. Hij legde even een hand op zijn achterhoofd en wreef er even over. Hij had haar nog steeds in zijn hand vast, waar ze gewoon in lag. Uhm Okay dan misschien als hij... Hij leunde wat naar voren en pakte met zijn ene vrije hand wat water uit de rivier en gooide deze toen op Alana... Wacht nee... Dat was zekers een paar liter... Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:36 pm

Het duurde niet lang voor ze kou voelde en wakker schrok. What the... Had Melvin haar nou vast? Voordat ze enige reactie kon geven voelde ze weer een vlaag van Misselijkheid opkomen en gaf ze over op Melvin, oeps. Daarna hoestte ze even, gadver. Alles draaide en ze zag Melvin ook niet echt. Laat maar zeggen dat ze Melvin drie keer zag. Niet helemaal goed dus. Ook kon ze het niet opbrengen om te gaan praten, waarom wist ze niet maar ze voelde zich zo belabberd. Het zou haar niks verbazen als ze een hersenschudding had gekregen dankzij Melvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:39 pm

Toen ze opeens haar ogen opende en kotste, trok hij een vies gezicht. "Gadver," zei hij even luid terwijl hij kort even naar zijn hand keek, die nu onder de kots lag en hij zuchtte even zachtjes waarna hij even rustig naar achter leunde en haar rustig wat overeind haalde, waarna hij met zijn andere hand even wat schaduw maakte voor haar, zodat de zon niet teveel zou pijn doen in haar ogen. "... Sorry," mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimema mei 18, 2015 9:42 pm

"Gadver," klonk er vanaf Melvin's kant. Ja, dat was zeker goor ja. Maar het leek zo hard, zo hard praatte hij toch niet? Dankzij Melvin ging ze soort van zitten en er was opeens veel schaduw. Ah, fijn. Donkerder. "... Sorry," klonk er mompelend. Dat was een betere toonhoogte. "Wat is er aan de hand Melvin.." fluisterde ze zachtjes. "Wat is er ... gebeurd met je?" zelf praatte ze ook zo zachtjes mogelijk, aangezien ze anders echt nog meer last kreeg van haar koppijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:29 pm

"Wat is er aan de hand Melvin.." Hij vernauwde zijn ogen wat.. Ugh, wat luider please. Hij zuchtte even zachtjes. Godver. "Wat is er ... gebeurd met je?" Hij keek haar kort aan. Uhm... Zoek een excuus Matthew, wees een slim... Uhm. "Niks," zei hij even kort. "Er is niks gebeurd," zei hij kort. "Uhm, je stootte je hoofd, je hallucineert vast," Goed bezig... Goed. Bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:45 pm

"Niks," klonk er even kort. "Er is niks gebeurd," vervolgde hij. Er was dus niks gebeurd..? Oke dan... "Uhm, je stootte je hoofd, je hallucineert vast," Dat zou kunnen... Dat zou verklaren waarom hij opeens zo groot was. "Waar... Waar is Duncan?" vroeg ze licht geschokt, was hij dood? Waar was hij? Waar was haar lieve Duitse herder die iedereen kon aanvallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:49 pm

"Waar... Waar is Duncan?" Hij keek even lichtjes op, uhm, hond, leefde je nog? Hij zuchtte even en keek naar het zielige hoopje. "Het... Leeft nog," zei hij kort. "Ook een slag gehad op zijn kop," zei hij droogjes, zachtjes, hopend dat ze het niet zou kunnen horen. Maar dat zal wel... want hij was een mini reus nu, met een extra zware stem... Zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:54 pm

Hij leefde nog volgens Melvin, was dat nou zo positief van dat slaan? "Geslagen door wat?" vroeg ze lichtjes fronsend, het maakte gewoon... Het was niet logisch meer in haar ogen. Eerst was er niks aan de hand en niks gebeurd en opeens waren ze geslagen? Wat was er echt in Arceus naam aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:56 pm

"Geslagen door wat?" Uhm... Uhm... Verzin iets dude, verzin iets. Hij kreeg lichtjes koppijn... "Uhm... Hij viel mijn been aan," zei hij droogjes. "Heb hem een tik gegeven... Zachtjes..." mompelde hij even. Voor dit formaat was het zacht geweest. Hij was nu maar iets van vier meter, het was niet zo imposant hoor, hij had al beter gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:59 pm

Hij had hem... wat? Duncan beet in zijn been, oke dat wist ze nog soort van en toen gaf hij hem een tik met dit formaat?! Was hij gek geworden ofzo! "Ben je helemaal gek geworden ofzo?!" riep ze naar hem, maar zakte meteen in door de hoofdpijn dat ze van het harde geluid kreeg. "Muk." mompelde ze. Ze vond dit echt niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 8:02 pm

"Ben je helemaal gek geworden ofzo?!" Hij knipperde even droogjes, ze was al snel terug stiller. Braaf zo. Hij zuchtte even en bleef haar kalm aankijken. "Muk." Daarna schudde hij even zijn hoofd. "Wat moest ik anders? Ik heb niet hard geslaan... Het was maar met een vinger," zei hij zachtjes. Ah god, hoe moest hij dit doen? Het was niet dat hij... Hij zuchtte weer eens. "Kijk, jij moet naar een dokter," melde hij even, luider dan eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana
-
-
Alana


Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: 19♥
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 8:04 pm

Wat moest hij anders doen? Hij kon hem ook oppakken en weg zetten, maar veel kon ze niet uitbrengen door haar kloppende hoofd die een beetje kut deed. Want ja, dat deed het. Stom hoofd. Ze knikte even op de dokter, als wist ze vrijwel zeker wat ze had. Hersenschudding, hoe zwaar het was geen idee dat zou de dokter moeten bepalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 19, 2015 8:22 pm

Toen ze knikte, leunde hij wat naar voren en legde hij haar neer. "Uhm, laat me even kijken hoe ik dit doe..." zei hij zachtjes. Met deze ietwat kleinere vorm zou hij ok zijn als het op het vlak van lopen zou zijn. Hij snoof lichtjes en plaatste zijn handen op de grond. Instabiel kwam hij overeind, wankel, maar al snel stond hij deftig recht, zijn benen trilden, die nieuwe spieren waren het niet gewoon. Hij klemde zijn tanden op elkaar en na enkele tellen verloor de kleine reus zijn evenwicht en sukkelde hij naar de kanten, waarna hij zo het water insukkelde en zo ook een grote plons veroorzaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Get back - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get back   Get back - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Get back
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ ROSELEA FALLS-
Ga naar: