IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Hungry Button10

 

 Hungry

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Hungry   Hungry Icon_minitimeza mei 16, 2015 8:30 pm

Nog steeds waagde hij het niet terug naar huis te gaan, stel je voor... Dat hij daar veranderd. Hij klemde zijn tanden op elkaar. Hij had geen shirt aan, was ook niet nodig als hij weer eens zou veranderen. Het zou enkel maar meer rommel maken. daarom zuchtte hij enkel en staarde toen kort naar het vlees waar hij op zat te nommen. Sinds hij een shapeshifter was at hij meer, dat was hem ook opgevallen... met zijn Ukra daarbij was hij ook sneller geworden en beter als hij in zijn normale vorm was. Als reus was hij meestal niet zo mobiel en daarom wist hij nog niet hoe het daar ging. Hij haalde de laatste restjes van het bot af en gooide het toen achter zich waarna hij even zuchtte en overeind kwam. De Ukra hing rond zijn nek, aan een simpel touwtje zoals het altijd deed... Hij slikte even en liep richting de boom waar het mes in de stam vastzat en waar zijn shirt ook hing. Hij trok het wapen uit de boom en pakte de shirt ook mee, waarna hij rustig verder liep. Als hij nog iets vond om te eten zou dat fijn zijn... Echt waar.

{Koschei}
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimeza mei 16, 2015 8:34 pm



Dit was een van de plekken die hij het liefst patrouilleerde, een magische plek met zoveel verschillende wezens dat het elk moment veranderen kon, zelfs de 'het' in die zin veranderde per vijftien minuten. Dat beviel de snel-levende bender maar al teveel en dus liep hij ook op dit moment hier rond, bij elk geluid strekte hij zijn hand om in een enkele beweging de handschoen eraf te kunnen trekken. Tot nu toe was dat echter nog niet nodig geweest, Koschei vertrouwde erop dat dat zo zou blijven. Tenminste, als de schim in de verte ook niets bleek te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimeza mei 16, 2015 8:46 pm

Hij keek lichtjes op toen hij een schim zag. Hij lichte zijn wenkbrauwen kort op bij het zien van de persoon, de bender. Hmm. Ook een goedendag. Zonder echt op te kijken liep hij verder, zijn schouders lichtjes naar voren gebracht. Hopend dat hij nu niet op zijn knieën zou storten en veranderen... Jezus please, liever niet. Hij passeerde de persoon even en keek schuin naar hem. Het mes in zijn hand lag rustig, in zijn ander de witte shirt. Hij zuchtte even en wandelde daarna gewoon verder. Er was niks gebeurd, gelukkig.... Nog niet... Hij spande zijn spieren op... Gespannen was hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:17 pm



Zoals zo vaak bij indirect gevaar jeukte zijn linkerhand, om de handschoen eraf te nemen, maar het doen deed de bender toch maar niet. In plaats daarvan pakte hij met zijn hand de greep van zijn zwaard vast, zodat hij het in een vloeiende beweging eruit kon trekken mocht het nodig zijn. Zijn zwaard had hij trouwens in tegenstelling tot zijn bender-krachten, beter onder controle met de rechterhand, vandaar dat die hand erop rustte. Zijn linkerhand zette hij boven zijn ogen om beter te kunnen zien, en al snel verscheen de vreemde gast met wie hij kort gepraat had niet zo lang geleden. Koschei knikte eens naar hem, duidelijk in een beter humeur dan toen. De ander daarentegen leek er slechter aan toe te zijn, bij het zien van het mes verstevigde zijn rechterhand de greep, maar werden zijn ogen even lichtelijk bezorgd. Niet veel mensen praatten met hem, liet het nou niet zo zijn dat een van de enigen die dat wel deed een psychopaat was, "Gaat het wel?" Daar ging zijn tough-guy look weer, misschien moest hij er maar gewoon mee ophouden, al matchte het zo goed met zijn zwarte kleren en zilveren mantel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:22 pm

Hij kwam even tot stilstand toen hij de woorden hoorde van de man. "Gaat het wel?" Hij keek lichtjes op. Grapje zeker? Sinds wanneer ging het met hem sinds hij die potion had? Haha... Ja uhm, nooit dus. Hij zuchtte even en draaide zich om, een kleine lach op zijn lippen toonde aan dat hij de ander voor wou liegen, alsof dat nog niet duidelijk was. "Ja, alles in orde," melde hij kort. Daarna voelde hij een steek door zijn borst gaan en sperde hij even krampachtig zijn ogen open. Moest ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:40 pm



Alleen al de manier waarop de ander draaide gaf het tegenovergestelde van het antwoord dat gegeven werd aan. Vandaar dus ook dat Koschei zijn wenkbrauw optrok bij het horen ervan, en even schamper lachte toen zijn gesprekspartner ook nog eens gepijnigd moest knipperen. "En sneeuw is rood," Stelde hij, en greep de arm van de ander in de hoop hem overeind te houden, hij zag eruit alsof hij ieder moment weg zou vallen namelijk. Het voelde voor hem vreemd dit te doen aangezien hij moest leren met anderen om te gaan, en omdat zijn hand nu van zijn zwaard was en hij dus langzamer zou zijn mocht de ander op ideeën komen. Om zichzelf gerust te stellen legde hij dus maar zijn rechterhand op zijn zwaard, gewoon voor het idee en de show.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:46 pm

"En sneeuw is rood," Hij voelde even hoe hij zwakjes werd, hij zou niet veranderen... Toch? Hij hoopte maar van niet, dat was iets dat hij niet in zijn beurt. Hij voelde zich lichtjes wegvallen, maar toen hij een hand voelde op zijn arm, knipperde hij even droogjes en staarde hij naar de persoon die hem vast had. Hij kuchte even droogjes en trok zich langzaam los, waarna hij even wankel naar de dichtstbijzijnde boom liep en daar even tegen ging leunen. Hij was niet gemaakt om te vertrouwen op mensen, verre van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:51 pm



Hij gooide defensief zijn arm in de lucht toen de ander zich lostrok, hij wilde slechts helpen, niets verder dan dat. Trouwens, het was al heel wat dat hij zich klaarmaakte te helpen, normaal was dat al niet iets wat de man deed, de ander moest zich vereert voelen in plaats van beledigt! Al besloot Kos na een kleine stilte dat de ander waarschijnlijk belangrijker dingen aan zijn hoofd had, "Dude, je ziet er niet uit," Melde hij hem dus ook, tactvol als hij was. Dat had wel iets minder hard gekund, maar het was de waarheid. "Wat heb je gedaan in die kleine week dat ik met je gepraat had?" Serieus? Hoe konden mensen in zo'n korte tijd iets dramatisch doen? Toen viel zijn oog echter op de steen om de nek van de ander, en vernauwden zijn ogen, "Is het je Ukra?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 9:57 pm

"Dude, je ziet er niet uit," Hij hijgde even kort, ergens had hij gehoopt maar het uiteindelijk gaan tegenwerken zou geen zin hebben, dat wist hij maar al te goed en dat was iets frustrerend. Hij keek op en lachte even schuin. "Ah, valt best mee," zei hij. "Wat heb je gedaan in die kleine week dat ik met je gepraat had?" Hij keek even droogjes naar zijn blik en keek zuchtte. "Is het je Ukra?" Hij schudde kortstondig het hoofd, die Ukra was goed. "Nee hoor, die past volledig bij me, is zelfs goed voor me," Tot hij een reus was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 10:02 pm

Hij fronste toen de ander er grappig over aan het doen was en niet wilde toegeven hoe slecht het met hem ging. Inmiddels hijgde degene van wie hij de naam trouwens nog steeds niet wist zelfs, en aan zijn uiterlijk te zien was het niet omdat hij zo'n eind gerend had. Toen hij over de Ukra begon werd hij echter haast afgekapt omdat het blijkbaar niet de steen was, bij het horen van het 'die is zelfs goed voor me' kon Koschei het echter niet laten de jongen een sceptische blik toe te werpen. "Dat zie ik," stelde hij sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 10:08 pm

Die blik, god, nee, hij sprak gewoon de waarheid, niks meer. Hij grijnsde even kort naar de bender en haalde zijn schouders dan ook kortstondig op. "Dat zie ik," melde de gast sarcastisch. Hij zuchtte daarna even en keek even droogjes naar hem. "Het is verre van de Ukra," mompelde hij nogmaals. "Potions," mompelde hij zachtjes waarna hij kort opkeek en even rondkeek. Godver, niet iedereen moest dit weten weet je wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimezo mei 17, 2015 10:12 pm

De ander bleef volhouden dat het zijn steen niet was, toch vertrouwde de gast het niet, die stenen vond hij sowieso een vreemd iets. Dat was dan ook de reden dat hij er geen had willen halen. Het enkele woord na de ontkenning maakte echter dat hij de ander meteen geloofde. Zijn ogen werden even groot van ongeloof, als er iets was wat niet volledig betrouwbaar was, dan waren het potions wel. "Daar heb je je aan gewaagd?" Vroeg hij, lichte humor in zijn stem, in zijn ogen was dat ronduit dom en dat mocht onbekende weten ook. "Waarom?" Besloot hij echter eerst te zeggen, gesprekspartner boette al genoeg voor zijn domme keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 7:36 am

Bij de eerste vraag keek hij lichtjes op. Zijn blik sprak voor zich niet? Hij zuchtte even. Benders, ze snapten het niet he? Als je macht wilde, iets wilde bereiken, had je die dingen nodig. Laten ze het maar zo stellen ja... hij zuchtte even. Hoe hopeloos het ook kon klinken, hij was nu krachtig....als hij tenminste zijn powerz aan de gang kreeg... dammit. "Omdat een mens zijn saai is," zei hij, zijn gezicht verkrampte even kort toen een steek door zijn rug trok, de wonden van de val hm. Hij zuchtte even zachtjes. Als hij het had geweten had hij in feite nooit voor een shapeshifter gekozen, maar hij was een hopeloos mens geweest, zoekend naar macht... Daar moest hij nu zijn boete voor betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 9:04 am

De gesprekspartner gaf een reden die voor hem maar lastig te begrijpen was, maar hij was dan ook een bender en had in dat opzicht geen recht van spreken. Het duurde even voor Kos zich dit bedacht had however, dus even stond zijn blik verbaasd en vol onbegrip. Dat maakte echter langzaam aan plaats voor het tegenovergestelde en uiteindelijk knikte hij, "Maar het werd niet wat je verwacht had," voegde hij toe aan diens verhaal, want zo zat het right? Eigenlijk best zielig, op zoek naar macht, maar tegen de prijs die de ander moest betalen wilde niemand het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 6:21 pm

Ah tja, eerlijk was eerlijk. Hoe vals hij ook mocht zijn, over die zin had hij helemaal geen nevenbedoelingen, in tegendeel. Hij keek dan ook met een redelijk glazige blik naar hem toen de verschillende emoties opkwamen, hij had er iet echt iets op te zeggen, plus, het deed hem ook niet veel. "Maar het werd niet wat je verwacht had," Hij knipperde even kort met zijn ogen en zuchtte daarna even, lichtjes zijn hoofd schuddend. "Het gaf me wat ik wilde, maar ik heb er veel voor moeten terug betalen," melde hij kort. Pijn, pijn en nog eens pijn. Daarbij at hij ook veel meer en sliep hij ook meer... Ah tja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 7:18 pm



Juist, niet anders dan de ander gewild had maar toch niet helemaal wat hij verwachtte, hoeveel de onbekende het zou ontkennen, Koschei bleef dat voor hem invullen. Uiteindelijk stak hij na een stilte zijn hand naar de ander uit, die net nog op zijn zwaard had gelegen wat ervoor zorgde dat zijn mantel weer om hem viel. "Koschei," Besloot hij zich voor te stellen. Het maakte hem niets uit als de ander zijn naam wist en het zou zeker makkelijker werken verderop in het gesprek. "En wat doet het dan precies?" Nu was zijn interesse wel gewekt, het moest wel heel goed zijn als het opwoog tegen het eruit zien als een wrak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 7:34 pm

Even was het stil gebleven en kort zuchtte de zwartharige even waarna hij lichtjes zijn rug strekte, maar steun bleef zoeken bij de boom. Hij gaf hem steun, lief de boom. Opeens werd een arm opgestoken. Hij keek er even na en nam hem kort aan, na enige tijd wel. "Koschei,"zei de bender. "Matthew," zei de jongen op zijn beurt aan hem. "En wat doet het dan precies?" Hij loste de hand en knipperde even met zijn ogen. "Shapeshifter," zei hij kortstondig. Wat het was kon hij zelfs nog niet goed gaan beschrijven en hij vond het al lastig om te weten dat mensen zoals Dia en Nathan hem zo hadden gezien, laat staan dat hij het aan een bijna onbekende zou vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 7:39 pm



Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen de ander de hand aannam en ook zijn naam in return zei, dat maakte dit alles zoveel makkelijker. "Shapeshifter," Kos knikte eens langzaam, right, dat was echt een van de meest vage beschrijvingen die hij ooit had gehoord maar dat maakte niet uit. Hij zou in ieder geval niet aandringen, in plaats daarvan ging hij op zoek naar ideeën voor small talk. "Soo," Begon hij, eens rondkijkende in de hoop daar zijn inspiratie vandaan te halen. "Enige vrienden die je hiermee kunnen helpen?" Oh lord, nu klonk het alsof hij van hem af wilde, dramatisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 8:00 pm

De man knikte even kort en hij knipperde rustig. Zijn bloedrode ogen nog steeds gericht op hem, alsof hij iets afwachtte. Hij zuchtte even, nee, voor het moment zou hij niet veel meer vrijgeven. Hij staarde dan ook even naar de shirt in zijn hand, alsof hij niks daarop had gezegd, was vreemd, ah tja. "Soo," zei de ander, waarbij Matt weer even opkeek naar hem. "Enige vrienden die je hiermee kunnen helpen?" Hij knipperde even kort. "Ik ken nog een shapeshifter, maar die heeft een heel andere categorie van krachten, dus nee," zei hij vervolgens. Nathan was immers een hond, nee sorry, een wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 9:26 pm



Bij het horen van het feit dat de ander nog een andere shapeshifter kende fronste Kos eens, maar besloot toen maar dat zij het liever hadden dan hij. Er volledig mee eens zijnde dat het krachten waren was hij niet though, niet dat het de ander bar veel uit zou maken. Vandaar dat hij slechts knikte, tot zover dat gespreksonderwerp. Gelukkig had Matthew zelf al een nieuwe aangedragen, hij had een vriend. "Hoe heb je hem leren kennen?" Hashtag awkward conversation, ach wat. Het was niet alsof de ander echt zijn best deed, en Kos was hierin ook niet opgeleid, ging nog best goed voor zijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 9:36 pm

"Hoe heb je hem leren kennen?" Hij knipperde even kort en keek hem aan. "Gewoon, eigenlijk hier, als mens," zei hij. "Hij kocht ook een potion en is al langer shapeshifter," vertelde hij. "Echter doen zijn veranderingen minder pijn dan mijne en de mijne zijn ook... Lastiger om mee om te gaan..." Zuchtte hij even zachtjes waarna hij naar de grond staarde en kort even zijn oogleden over zijn ogen liet gaan... Ja... Zucht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimema mei 18, 2015 9:42 pm



Koschei luisterde geïnteresseerd naar wat de ander hem zoal vertelde, en besloot uiteindelijk maar dat de ander zo erg nog niet was. Hij was die dag in het park irritant geweest, maar misschien deed die Ukra hem inderdaad goed. "Echter doen zijn veranderingen minder pijn dan mijne en de mijne zijn ook... Lastiger om mee om te gaan..." Hierbij keek de jongen even iets minder begrijpend want om eerlijk te zijn wist hij helemaal niet wat de ander zoal doorging in zijn verandering. "Verklaard dat je T-Shirt?" Vroeg hij, niet volledig zeker. Ze waren hier tenslotte in een bos, alles kon gebeurd zijn met Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:21 pm

Die blik ah, hij had het wel vaak, niet? Hij zuchtte even en leunde tegen de boom aan, wat kon een bender er ook van verstaan? Hij kende het niet, ah tja, mocht hij weten. "Verklaard dat je T-Shirt?" zei hij waarna de zwartharige gast even kort knikte naar zijn gezelschap. "Steeds een nieuwe aanschaffen zou lastig zijn," melde hij kort. Voor zijn broek lag het een beetje hetzelfde, maar die kon hij tenminste nog ophouden met een riem... Hij zuchtte weer eens. Al die nadelen man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:34 pm



Koschei knikte eens toen de ander vermelde dat het makkelijker was dan steeds een nieuwe kopen. Inmiddels had hij al redelijk wat informatie gekregen over hoe de ander was als hij verandert was, maar het idee wat hij kreeg hield Koschei nog even voor zich. "Hoe lang ben je al.." Hij wees eens naar de ander, niet helemaal wetende hoe hij het aan moest duiden anders dan 'verknipt', dat leek hem echter niet zo aardig om te vermelden en dus hij hij het maar op "Zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:42 pm

"Hoe lang ben je al.." Hij keek en zag meteen de vinger die naar hem wees. Hm? "Zo?" Hij fronste even kort en vernauwde zijn ogen toen kort. Uhm... Tja, goede vraag. De dagen waren véél langer nu ze zo pijnlijk waren en tja, hoe lang was het al? Hij probeerde even terug te gaan... Een, twee... "Drie, vier dagen," melde hij kort. Daarna zuchtte hij even kort. Echter trok een nieuwe pijn door zijn borstkas heen en greep hij dan ook even ernaar. Ah, godver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hungry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hungry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ LOCHELF FOREST-
Ga naar: