IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season

Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Deel | 

Meaning of... life?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Alana
-
-

Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 18

Karakter profiel
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

BerichtOnderwerp: Meaning of... life?   zo mei 17, 2015 10:05 pm

Samen met Duncan was ze de toren ingestapt. Dit om de zo genaamde 'Ukra' op te halen. Het leek haar wel leuk, ergens naar te leven en niet zomaar overal heen te gaan. En daarbij was dit al een avontuur op zich, wat een keer wat anders was dan saai rondlopen. Duncan liep enthousiast de trappen op, want die waren er veel. Het was donker hier, oh zo donker. Best wel eng maar toch ging ze door. Duncan was helemaal in zijn element hier. En Alana moest maar een beetje wachten tot ze de Ukra zou vinden en zou krijgen. Best wel eng, vastzitten aan iets, maar ook wel leuk. Ze wist wat elke kleur inhield en waar ze naar zou moeten leven. Maar het overtreden van zoiets was snel gebeurd en ergens ook wel weer spannend om te weten. Ze hoopte op bepaalde kleuren, natuurlijk, en ze was gewoon benieuwd naar wat ze zou krijgen. Na een tijdje van klimmen en zoeken vond ze een ruimte met een steen die allerlei verschillende kleuren had. Naja, die steeds een andere kleur kreeg. Hier zou ze dus haar Ukra ontvangen, toch? Ze pakte een steen vast, sloot haar ogen en vouwde haar hand goed dicht. Hierbij zou de steen toch een Ukra krijgen waar ze naar moest leven, toch? Duncan was ondertussen naast haar gaan zitten, de omgeving in de gaten houdend.

~Ukra ophalen voor Alana :3

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hayden
-
-

Vrouw Aantal berichten : 63
Coins : 32
Leeftijd : 22

Karakter profiel
Species: Human
Love: Baby, I long for you this night

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 3:28 pm

Alana obtained: Ukra (Black)!

:Credits:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:35 pm

Toen ze haar ogen open deed en haar hand opende werden haar paarse ogen groot. ZWART? Moordlustig en zoekend naar macht?! Dat was zo niet haar! Alana slikte even, zwart. Ze pakte een kettinkje dat ze had gekocht en duwde de Ukra erin. What the Muk. Zwart... Het gloeide zwart... Nou oke, als het lot zo voor haar had gekozen, dan zou ze zo leven ook. Ze knikte even naar Duncan, haar killerdog.

{ Matthew mag komen

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Man Aantal berichten : 223
Coins : 208

Karakter profiel
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:38 pm

Hij had haar al een tijdje in het oog en observeerde haar goed, waarbij zijn Ukra ook echt hard begon te gloeien. Jep, zo was hij. Hij keek even schuin en stak zijn handen in de lucht waarna hij kort grijnsde en even langzaam in zijn handen klapte. "Proficiat," zei hij kortstondig, een grijnsje op haar lippen. "Dus, moet ik je nu opsluiten, of wil je liever vrij lopen om mensen de keel over te snijden?" zei hij droogjes waarna hij even zijn armen over elkaar legde en een wenkbrauw optrok. Toen liet hij zijn blik op Duncan vallen, rothond. Hij was op een afstandje en had zijn shirt aan. Hij had een mes bij zich, voor het geval dat kind helemaal doorsloeg.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:43 pm

Toen ze geklap hoorde draaide ze zich snel om, om daar geschrokken Melvin te zien. "Proficiat," klonk er, Proficiat met een zwarte ukra? Was hij serieus? Maar blijkbaar werd er gekozen volgens haar innerlijk en hoorde ze zo te zijn... "Dus, moet ik je nu opsluiten, of wil je liever vrij lopen om mensen de keel over te snijden?" Wat? Alana vernauwde haar ogen. "Duncan," sprak ze terwijl ze naar de grond keek, niet trots op wat ze nu ging doen. "Pak." sprak ze zachtjes, alleen hoorbaar voor Duncan, waarna de duitse herder naar voren sprong, richting Melvin.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:46 pm

Toen zag hij haar lippen bewegen. Wel meteen pakte hij het mes vast. Toen hij de hond naar voren zag springen, vergrootte hij zijn ogen wat. "Ik wil je niet doden, maat," zei hij droogjes, nog niet wetend dat de hond hem zou verstaan. "Dus wat ik ook doe, spijt me," vervolgde hij droogjes waarna hij het mes klaarhield om diens nek te bereiken, of hart, als dat nodig was. Hij was niet de grootste dierenvriend, maar een dier doden voor plezier deed hij ook niet.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:50 pm

"Ik wil je niet doden, maat," klonk er droogjes. Ja hardstikke leuk hoor. "Dus wat ik ook doe, spijt me," Zo zo, hardstikke cool hoor Melvin. "Zolang je mijn baasje niks aan doet, zij beveelt me om te doden" voor Alana was het geblaf dat ze hoorde, niet blaffen Duncan, aanvallen! "Duncan." sprak ze waarschuwend. "Ik doe wat ze vraagt." sprak de hond rustig tegen Melvin, waarna hij begon te grommen naar Melvin en klaar stond om aan te vallen.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:53 pm

"Zolang je mijn baasje niks aan doet, zij beveelt me om te doden" Ow wowowow, wat gebeurde er? Kwam dat uit zijn bek? God, nee, nee, wat? Zijn ogen werden groot. Jezus, wtf. "Duncan." Dat was Alana, goed dan. "Ik doe wat ze vraagt." Toen kwam hij lichtjes overeind en sloeg zijn armen over elkaar waarna hij kort naar de duitse herder keek. "Moet ik je aan je 'tikje' herinneren?" zei hij droogjes. "Ik kan gerust terug veranderen en jullie aanvallen als ik dat wil," Hij was hier echt een beetje aan het liegen, want dat kon hij niet.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:57 pm

Terug veranderen in wat? In een jackass zoals de eerste keer dat ze hem ontmoette? "En ik kan nu je nek doorbijten als ik dat wil" gromde hij dreigend terug. Alana stond best wel ... awkward daar. Het leek wel alsof die twee aan het praten waren. "Melvin, is er een steekje los bij je ofzo?" vroeg ze ietwat spottend, terwijl haar ukra licht oplichtte. Oh, blijkbaar paste die toch nog bij haar.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 7:59 pm

"En ik kan nu je nek doorbijten als ik dat wil" Hij vernauwde zijn ogen wat en een grijnsje op zijn lippen waarna hij even zijn schoenen uitschopte en toen met een snelle haal de shirt afnam. "En ik kan zo je nek breken," zei hij vervolgens met een spottende grijns. "Melvin, is er een steekje los bij je ofzo?" Hij keek even op. "Nee, bij jou anders wel hoor," melde hij kort, spottend, opnieuw.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 8:02 pm

Duncan gromde terug, zijn nek breken, dat wou hij nog wel eens zien. "Jij breekt nog geen nek van een eekhoorn." gromde de hond terwijl deze zijn tanden ontblootte. Alana keek Melvin even verrast aan toen hij zijn shirt uitdeed, uhm oke beetje strippen. "Ik? Kijk eens naar degene die dat zegt en hier een beetje loopt te strippen." vervolgde ze met een valse grijns.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 8:05 pm

"Jij breekt nog geen nek van een eekhoorn." Hij lachte even kort en plaatste zijn vuist in de handpalm van de ander waarna hij kort zijn vuist kraakte. Hij moest nu echt gaan veranderen... Pls... Pls...Ugh... Okay... reus, reus, reus, reus, reus. Denk aan een reus... Gawd, had hij ooit gedacht dat hij dat wilde. Maar... Het was van belang nu? Toch? Hij zuchtte even. "Ik? Kijk eens naar degene die dat zegt en hier een beetje loopt te strippen." Hij trok een wenkbrauw op. "Ah ja, das ook zo erg," zei hij droogjes waarna hij terug naar Duncan keek. "Dus, je wilt zeggen dat die tik van eerder niet echt was?" vroeg hij, lichtjes nieuwsgierig.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 8:14 pm

Ja het was best wel erg om zomaar voor iemand te gaan strippen. "Ik zeg niet dat hij niet echt was maar je hebt nu je normale jij dus ben je een heel stuk zwakker." gromde hij. "en nu ben ik het zat." gromde hij waarna hij -eindelijk- naar voren sprong met zijn bek open, zijn witte tanden gevaarlijk scherp. Hij klampte zich vast aan zijn schouder, met zijn tanden. Hehe, eindelijk had Duncan dan actie ondernomen. Alana keek met een tevreden blik op de Duitse Herder, die nu aan de schouder van de jongen hing.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matthew
-
-

Karakter profiel

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   di mei 19, 2015 8:19 pm

"Ik zeg niet dat hij niet echt was maar je hebt nu je normale jij dus ben je een heel stuk zwakker." De hond had gelijk, oh fuck. "en nu ben ik het zat." Oh dammit. Voor hij dan ook kon gaan reageren sprong de duitse herder naar voren en klemde deze zich vast in zijn schouder, waardoor de lange jongen meteen op zijn knieën werd gebracht door de kracht. Hij gromde even kortstondig, tilde de hand op van zijn andere arm en sloeg keihard tegen de snuit van Duncan aan. "Rotho-" Opeens verkrampte hij, toen hij bloed voelde stromen langs zijn schouder en rug af. Agh... Agh... Yes?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Meaning of... life?   

Terug naar boven Go down

Meaning of... life?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Letters I've written, never meaning to send.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ ERISTON TOWER-
Ga naar: