IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season

Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Deel | 

Open Air

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Koschei

┅

Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 17

Karakter profiel
Species: Unknown
Love: Never

BerichtOnderwerp: Open Air   ma mei 18, 2015 4:59 pm

Zijn ogen waren tot spleetjes geknepen in de hoop ietwat tegen de zon in te kijken, echt lukken wilde het niet. Met een zucht staakte de jongen zijn pogingen tot het einde van de paleistuinen te kijken en liet de hand die zijn ogen ook wat van de zon geschermd had vallen. Het was een schitterende dag, de zomer was normaal niets voor hem, al helemaal niet omdat hij over het algemeen zwart droeg en dan een mantel. Vandaag had hij echter zijn mantel maar eens thuis gelaten, en dus liep hij rond in zijn donkergrijze T-shirt met het mouwloze zwarte jack erover. Wel had de bender zijn handschoen om zijn linkerhand, en zijn zwaard aan zijn heup gegespt. Je wist maar nooit waar mensen toe in staat waren, ook op mooie dagen als deze.

Open (:

✗ Fools set the rules in this world ✗

✗ Just take a look around, it's undeniable ✗
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alana
-
-

Vrouw Aantal berichten : 66
Coins : 100
Leeftijd : 18

Karakter profiel
Species: Human♥
Love: ♥If you like me; Tell me♥ If you miss me; Show it♥ If you love me; Prove it♥

BerichtOnderwerp: Re: Open Air   ma mei 18, 2015 9:52 pm

Het was leuk om dingen te ontdekken met haar grote vriend. Haar grote vriend, Duncan. Een duitse Herder reu van 5 jaar oud. Wat een fantastisch beest was het ook, maar als Alana ook maar één ding zou zeggen zou de hond op iemand af vliegen. Sommige mensen hadden een mes of een zwaard of whatever. Maar zij had Duncan, want als je die tanden zag oh, dan zou je toch wel even bang worden. En ze was nooit alleen, dat was ook wel leuk. Maar ja, vandaag zou ze naar de paleistuinen gaan, samen met haar lieve hond. Het was ook best wel een schatje, als hij je vertrouwde. Alana liep de paleispoort binnen, waar ze al snel de kleine tuintjes zag. Aww, dat was zo schattig! Alana ging meteen aan sommige bloemen ruiken, dat rook zo lekker! Echter was ze zo druk bezig met de bloemen en de tuintjes, dat ze de jongen voor haar niet had opgemerkt en vol tegen hem aanbotste. Shit. Alana schoot meteen naar achteren, terwijl Duncan meteen begon te grommen. Dangit Duncan, dit was haar schuld en niet die van de jongen.

Pets:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Koschei

┅

Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 17

Karakter profiel
Species: Unknown
Love: Never

BerichtOnderwerp: Re: Open Air   ma mei 18, 2015 9:57 pm

Het grote nadeel van tegen de zon in lopen was niet zien waar je heen ging, ofwel, naar wie. Vandaar dat zodra hij haast omviel vanwege een of ander persoon, hij niet zeker wist of het nou haar schuld of zijn schuld was. According to de hond was het zijn schuld, juist, dan was het dus haar schuld geweest. Honden kozen altijd de verkeerde kant, vandaar ook dat hij zich niet aan die beesten waagde. Zo nu en dan een zien was wel aardig though. Koschei zette even een stap achteruit om zijn balans van zojuist ook nu weer te hervinden, en nam toen de tijd om de blokkade te bekijken. Een meisje, zoals hij ook eerder al established had, met felrood haar en ja hoor, ook deze had paarse ogen. Echt waar, dat verwarde hem waanzinnig! Whatever, paarse ogen of niet, als ze omviel had hij die hond over zich heen, dus greep de jongen snel haar arm om haar te stabiliseren. Haar gewicht had hij echter verkeerd ingeschat, wat hem al snel zijn evenwicht aardig deed verliezen.

✗ Fools set the rules in this world ✗

✗ Just take a look around, it's undeniable ✗
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Open Air   

Terug naar boven Go down

Open Air
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open - Demons run when a good man goes to war.
» Open - Let's take a break.
» Destination unkown. [open]
» Opening Halloweenparty! [open voor iedereen]
» Carry you home {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Between the walls :: △ THE CASTLE-
Ga naar: