Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Promoting
Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
Karakter profiel Age: 17 Species: Human Love: Baby, I long for you this night
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic za mei 23, 2015 9:18 pm
ja ik weet intussen heel goed wat voor karakters mij liggen, dat helpt al erg
Cinnamon
Aantal berichten : 19 Coins : 4 Leeftijd : 24
Karakter profiel Age: 17 years Species: Human Love: She’s talking to angels. Counting the stars. Making a wish on a passing car. She’s dancing with strangers. Falling apart. Waiting for Superman to pick her up
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic za mei 23, 2015 9:28 pm
Ik heb zeg maar twee richtingen waar ik om heen bouw X"D
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic di mei 26, 2015 7:20 pm
Dank je, vandaag was ik een beetje down. Maar nu gaat het gelukkig wel weer.
Cinnamon
Aantal berichten : 19 Coins : 4 Leeftijd : 24
Karakter profiel Age: 17 years Species: Human Love: She’s talking to angels. Counting the stars. Making a wish on a passing car. She’s dancing with strangers. Falling apart. Waiting for Superman to pick her up
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 27, 2015 12:00 pm
Ahw gecondoleerd met je opa *hugs*
Ofelia -
Aantal berichten : 4 Coins : 4 Leeftijd : 30 Woonplaats : A room with a view
Karakter profiel Age: 16 Species: Human Love: I'm unusually hard to hold on to
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic ma jun 01, 2015 3:11 am
Heeel laat! @Minki: Gecondoleerd nog :c
Yay! Eindelijk gepost met Feliaatje I gave her an pine marten :3 Look how cute the little rascal is Ben benieuwd naar haar Ukra XD Kinda scared even ^^'
Sunset -
Aantal berichten : 31 Coins : 20
Karakter profiel Age: 16 years Species: Human Love: Love is a word I don't understand
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic ma jun 01, 2015 10:18 am
Ik zit te denken om nog een karakter aan te maken... Hmmmzzz