Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Promoting
Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
Karakter profiel Age: 18 Species: Shapeshifter {Reus} Love: I love you, pls marry me ♥
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 3:10 pm
Hij zuchtte toen Nath zei dat het van de potion was, gevolgd door een grom van de pijn. Hij staarde even kort naar zijn handen, die nog steeds in vuisten waren gebald. Hij opende ze voorzichtig en staarde naar het zand dat tussen zijn vingers gleed, hij snoof weer eens, gevolgd door nog een grom. Zijn rechterhand had een klein wondje, althans, zo leek het. Het was een wonde die voor hem maar een paar centimeter leek, maar in feite was het een wond die even groot was geweest als een snee die over een handpalm zou lopen. Hij keek echter op bij het horen van zijn naam. Toen ze begon over de potions gromde hij nogmaals. "Ik snap het niet meer," bromde hij moeizaam. Toen ze echter begon over het hele Melvin, matthew gedoe, spande hij zijn spieren aan, duidelijk niet in de mood. Zijn handen werden weer vuisten toen hij ietwat zichzelf wat groter maakte, hij zat echter nog steeds op zijn knieën, bang om recht te staan en te vallen. Hij was bang voor de pijn. "Nee en ik ben ook niet blind, mijn naam Matthew," gromde hij luid en duidelijk, zijn stem was zwaarder geworden, het klonk gevaarlijker.
Nathan
Aantal berichten : 115 Coins : 18 Leeftijd : 24
Karakter profiel Age: 19 years Species: Shape Shifter: Winged Wolf Love: Nope, don't want it.
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 3:18 pm
Matthew was overduidelijk lekker vrolijk geworden, er klonk wat gegrom van hem. Hij snapte het niet meer, tja, er was weinig over te vertellen eigenlijk. Wel fronste hij kort toen Dia verbaast leek te zijn over zijn naam, wat? Blind? Blijkbaar had hij weer wat in gang gezegd of zo, want dit schoot niet op. Hij wendde zich tot de zwartharige, toch wel raar, ze leek meer.. vervelender. Dat zou wel een goede beschrijving zijn ja. "Dus hij had zich als een heel iemand anders voorgedaan?" interessant, moest hij gaan onthouden zo nodig.
Dia
Aantal berichten : 179 Coins : 84 Leeftijd : 29
Karakter profiel Age: 18 years~ Species: Dark Fairy~ Love: Are you kidding me?!
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 3:26 pm
Ze was echt gewoon enorm verbaasd, enorm verbaasd. Hij had zich al die tijd dus gewoon anders voor gedaan dat hij echt was en ze had hem bijna geloofd, want de twijfels waren er nog steeds en dit was waarschijnlijk de grote reden, hij had haar gewoon voor gelogen. Erg happy was ze in ieder geval niet meer, zeker niet toen hij het ook nog gromde, dat hij Matthew heette en verdomme niet blind was. Haar gezicht stond ondertussen op onweer, zeer geïrriteerd was ze ook wel nu ja. Haar paarse ogen schoten naar Nathan die zich ineens naar haar toe draaide, hij had blijkbaar ook wat te zeggen. De jongen vroeg of hij zich als een heel ander iemand had voor gedaan waarna ze langzaam knikte. "Ik kwam hem tegen op het strand, meneer zat mij aan te staren en kwam er vervolgens mee dat hij blind was" begon ze "Vervolgens stelde hij zich voor als 'Melvin' en hebben we nog 'gezellig' gedaan" het idee alleen al maakte haar onpasselijk "Ik hielp hem zelfs, omdat ik dacht dat hij blind was" sprak ze vervolgens geïrriteerd en beschaamd. Alles, maar dan ook alles had hij gezien. Ze sloeg ondertussen haar armen over elkaar en bleef wat nors staan terwijl ze de andere kant op keek. "Mensen... niet te vertrouwen" sprak ze simpel.
Matthew -
Aantal berichten : 223 Coins : 208 Leeftijd : 26
Karakter profiel Age: 18 Species: Shapeshifter {Reus} Love: I love you, pls marry me ♥
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 5:24 pm
Opeens begonnen de twee met een heel gesprek over hem. Hém. Hij klemde zijn tanden op elkaar, duidelijk niet blij met het feit dat ze hier gezellig met zijn tweetjes over hem zaten te praten. Nuja, het was Dia die vooral over Melvin vertelde en dat was iets dat hem met de seconde meer en meer irriteerde. De pijn die gepaard ging met elke lange seconde deed hem ook niks goed. Bij haar laatste zin fronste hij boos even klemde zijn tanden op elkaar. "Oh ja een mens," spral hij nijdig. Hij was ook echt een mens he. Hij had godver maar half door wat er met hem gebeurde terwijl hij hier stierf en nu. Agh. Hij gromde even luid en voelde hoe zijn spieren terug harder werden en zijn handen trilden, zich duidelijk in bedwang houdend.
Nathan
Karakter profiel Age: 19 years Species: Shape Shifter: Winged Wolf Love: Nope, don't want it.
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 5:31 pm
voordoen alsof hij blind was, en zelf nog een andere naam geven. Goed bezig Matthew, nee, dat was geen sarcasme. Een kleine zucht kwam van de jongen toen er werd gesproken dat mensen niet te vertrouwen waren, daar had ze wel weer een punt in ja, maar geen van de drie hier waren hier echt een mens meer. "Op het moment is hij evenveel mens als ons twee." andere woorden, niet. Twee shapeshifters en een fairy om nog preciezer te zijn, geen mens te bekennen.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 5:36 pm
Ja haar laatste zin ging over mensen, want als ze het goed herinnerde was zij toen nog een mens en meneer, ik ben uit de kluiten gewassen na die Potion, ook, dus wat ze zei, was gewoon nog waar. De zwartharige was het er echter niet mee eens, want hij fronste en er kwam niet echt bepaald vriendelijk een 'Oh ja, een mens' uit, ja heel duidelijk, een mens, want dat was hij toen nog toen hij tegen haar loog, daarnaast was zijn manier van doen echt niet veranderd waarschijnlijk nu hij een Shapeshifter was. Voordat ze haar mond echter weer open trok, keken haar paarse ogen naar Nathan die zei dat hij op het moment evenveel mens was als hun twee, tja ze waren inderdaad alle drie geen mensen meer. Haar armen nog steeds over elkaar zuchtte ze even "Toevallig was hij nog een mens toen ik hem ontmoette en dit mooie grapje op zette" bij deze zin keek ze even naar Matthew, zoals hij dus heette "Daarom mijn woorden van net" ging ze verder "Maar meneer kan nu beter afkoelen" zei ze droogjes op het feit dat hij pijn had en super chagrijnig deed "Je hebt zelf die Potion gedronken" vervolgde ze nog waarna ze zich om draaide en een eindje verder weg liep. Ugh, jongens.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 5:50 pm
Hij balde zijn handen tot vuisten toen ze echter bog doodleuk over hem verder praatte, alsof hij een kind was waarover de twee het hadden. Hij gromde even boos en keek nijdig naar de zee achter hen, zich nog steeds proberend te beheersen. Niet uithalen, niet doen Matt. Nadat ze klaar was met tegen de groenharige te praten keek ze naar hem en hij keek vanuit de hoogte boos op haar neer. Na haar eerste zin liep het nog goed. Toen ze zei dat hij moest afkoelen snoof hij even. "Ik kan mezelf best beheersen," gromde hij duidelijk naar haar. De laatste zin was er echter teveel aan en hij kon zichzelf niet tegenhouden en tilde zijn vuist op waarna hij al snel even deze op de grond sloeg. Daarna snoof hij zachtjes. "Weet ik ook wel," toen werden zijn ogen wat kleiner, een nieuwe pijnscheut door zijn lichaam gaande. Hij plaatste zijn andere hand ook op de grond en plaatste zijn hoofd in zijn handen, grommend van de pijn.
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 6:16 pm
Er werd gesproken dat hij zich best kon beheersen, al nieten zijn volgende acties dat heel goed zien, dus niet. Een kleine zucht kwam van de jongen, terwijl hij naar Matthew keek "Dat is dan goed te merken." hoezo sarcasme. Nee, hij wist niet hoeveel pijn het deed, dus er werd ook wel vrij weinig verder mee gedaan. En trouwens, zelfs al wist hij dat wel, zou er nog steeds geen steun komen.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 6:46 pm
Ze had gewoon d'r mening uitgesproken, op het moment kon het haar niet veel boeien dat dat dan niet altijd een geweldige mening was. Ze had dan ook gesproken dat hij moest afkoelen en daar reageerde hij nog vrij simpel op, dat hij zichzelf nog best kon beheersen. Haar laatste woorden deden het hem en toen hij dan ook met zijn vuist op de grond sloeg, kwam Dia door de kracht een heel eind van de grond af, ze was ook een heel stuk lichter geworden. Echter toen de kracht over was viel ze terug naar de aarde, op haar knieën in het zand, helaas kon ze haar evenwichtig niet houden waardoor ze voorover in het zand viel. Daar lag ze dan languit, bedankt he. Ze hoorde dat hij het wist en langzaam kwam ze overeind tot ze zat en een helemaal zand van d'r af veegde, bah nu zat het overal. Haar paarse ogen gingen naar Nathan die sprak dat het te merken was, duidelijk doelend op het beheers gedeelte. "Inderdaad" stemde ze ermee in waarna ze weer langzaam op stond en op allerlei manieren het zand overal probeerde weg te krijgen, echter ging dat niet altijd zo charmant. Ugh, zand.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 6:50 pm
De pijn was terug en deze keer vond het zijn weg weer naar alle delen van zijn lichaam. Het gaf hem geen rust meer... Zou dit voor altijd zo zijn? Hij pakte zijn haren vast en probeerde kalm te blijven, de pijn triggerde niet alleen zijn nijdige ik, maar ook woede. Dus geen positief iets. Zijn ademhaling versnelde weer. "Dat is dan goed te merken." Even hapte hij naar adem toen hij steken in zijn rug voelde en zijn shirt nu compleet scheurde... Ugh... Geweldig dan maar. Hij liet zich schuin vallen in het zand en plaatste zijn handen in zijn gezicht. Grrrr.
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 6:55 pm
En daar stierf de zwartharige weer, wat ging dat ook goed zeg, dus niet. Op een grapje wel of niet op zijn plaats was, voelde de groenharige de drang om er een te maken. "Zo te zien heb je ook een nieuw shirt nodig." of het wel of niet slim was, merkte de jongen wel snel genoeg. Nog meer leek Matthew te groeien, holy god. Dat kon weinig goeds gaan betekenen.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:00 pm
God, hoeveel verder ging hij nog groeien? Waarom kon hij niet in een keer veranderen net zoals Nathan deed toen hij naar een wolf ging? Dit duurde veel te lang en ook zo langdradig, ze zuchtte dan ook even. Opeens scheurde zijn shirt ook nog is van zijn lijf af. Wat was zij blij dat zij niet voor die Potion had gekozen, maar ja de vraag was of ze uberhaupt dan in een reus ging veranderen, dus echt niet, geen denken aan, geen haar op haar hoofd. Het idee alleen al, echt waar. Haar blik schoot naar Nathan toen hij ineens zei dat hij ook een nieuw shirt nodig had, waardoor ze het echt niet in kon houden om te grinniken. Het zou waarschijnlijk super pijnlijk zijn, maar ja, zij had alleen pijn gehad en kapotte kleren toen haar vleugels uit d'r rug gingen groeien, maar dat was gelukkig eenmalig en gelukkig zat ze in haar eigen kamer, dus kleren wisselen was zo gedaan en geen gênante moment, helemaal goed. "Straks moet ik nog m'n vleugels gebruiken om je in je gezicht aan te spreken" zei ze droogjes, wanneer ging hij stoppen met groeien verdomme.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:17 pm
Hij gromde kortstondig toen de pijn overal te voelen was, echt, het was alsof hij stierf en dan nog eens stierf en helemaal aan stukken werd gescheurd... alsozf duizend messen zijn weg hadden gevonden op zijn lichaam en nu hun best deden hem uit elkaar te rukken. Hij snoof luid, zijn lichaam trillend van de pijn en inspanningen. "Zo te zien heb je ook een nieuw shirt nodig." Dat was het laatste van zijn zorgen, hij had er genoeg, maar het was dan ook al snel duidelijk dat hij een paar shirts zou mogen gaan aanschaffen. Als het iedere keer zo zou lopen... Hij zuchtte even toen de pijn weer eens leek weg te ebben en hij strekte zijn benen kort waarna hij zijn handen van zijn gezicht haalde en even naar zijn handpalmen keek. Agh. "Straks moet ik nog m'n vleugels gebruiken om je in je gezicht aan te spreken" Hij draaide zijn hoofd even kort, zijn ogen even gericht op haar. "Alsof dat mijn probleem dan is," murmelde hij kort en liet een zucht horen. Na enkele tellen keek hij kort naar de hemel. Toen gromde zijn maag kort... agh... Kwam dat er ook nog eens bij... Pff...
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:28 pm
Kort rolde de groenharige met zijn ogen bij Dia's opmerking, al sprak hij er niets over. Zijn grapje werd luchtig opgevat, veilig was het dus nog. Er werd nu letterlijk opgekeken naar Matthew, welke minder pijn leek te hebben op het moment. was Nathan wel even blij zeg, dat niet elke keer als hij ging veranderen zijn kleding kapot ging. Het verdween gewoon en kwam weer terug, niet dat hij daar wat aan op te merken had hoor. "Ik denk niet dat een simpel iets nu gaat werken om dat tot halt te brengen." bedoelend naar het feit dat de maag van de zwartharige -voor Nathan wel- luid en duidelijk te horen was.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:42 pm
Ze had droogjes gemompeld dat ze dan helemaal moest gaan vliegen, waarop ze merkte dat de groenharige jongen met zijn ogen rolde, pfff. De zwartharige jongen draaide zijn hoofd naar haar toe en sprak vervolgens dat dat niet zijn probleem was, waarna ze eventjes zuchtte. Het was ook nooit goed, dat was duidelijk. Matt had in ieder geval geen shirt meer aan, maar ja op het strand had ze hem al zonder shirt gezien, daarnaast deed het haar helemaal niks als ze niets voelde voor iemand. God, ging ze nu ook nog over dat soort dingen nadenken? Ze schudde gelijk haar hoofd en keek naar Matt toen zijn maag ineens hartstikke aan het grommen was, god. Had hij nou honger? Hoe gingen ze hem in godsnaam ooit voeren dat hij niet meer honger had? Haar blik schoot naar Nathan toen hij sprak dat hij niet dacht dat iets simpels ging werken om het een halt toe te roepen. Ze dacht vervolgens even na terwijl ze om haar heen keek. "Waar heb je trek in?" vroeg ze waarna ze haar vleugels uit sloeg en de lucht in sprong waardoor ze nu boven de zwartharige zweefde "Misschien kunnen we iets regelen" zei ze met een licht glimlachje waarna ze ook even naar Nathan keek.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:49 pm
Hij snoof even zachtjes en legde een hand op zijn buik. God nee, hij wilde dit niet. Hij zuchtte even, waarbij pijn door zijn lichaam schoot. Hoeveel was hij nu al gegroeid? Hij was nog niet volledig overeind gekomen... Ugh. "Ik denk niet dat een simpel iets nu gaat werken om dat tot halt te brengen." Hij sloot zijn ogen even kort en zuchtte nogmaals. "Waar heb je trek in?" Hij opende een oog. "Misschien kunnen we iets regelen" Hij schudde lichtjes het hoofd en snoof even zachtjes. "Jullie klinken wel als een stel ouders," mompelde hij even zachtjes, het klonk vast niet zo.... maar ah tja, kon hem niks schelen. "Ik kan gerust wel zelf eten zoeken..." zei hij waarna hij even kort zijn hand tegen de grond plaatste en zichzelf overeind duwde. Na enkele tellen zat hij en nu staarde hij kort neer op Nathan, aangezien Dia aan het vliegen was. Na enkele tellen raapte hij wat goede moed bij elkaar en spande hij zijn spieren op waarna hij snel overeind kwam. Echter duurde het niet langer dan een paar tellen of meneer verloor zijn evenwicht en viel omver, waarbij de grond even hard trilde. Godver.
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 7:54 pm
Hahaha, wat. Hij? Als ouder klinken? Nee, doe maar niet. Toen er werd gesproken dathij zelf wel eten kon zoeken, sprak Nathan niet, maar nam enkel de bewegingen van Matt op. Toen de jongen overiend kwam, hield deze dat echter niet meer dan enkele seconden vol of viel. Meteen trilde de hele grond waardoor de jongen even zijn evenwicht bijna verloor, wat een kracht. "Natuurlijk kan je dat dan." klonk er met een grijnsje van Nathan.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 8:00 pm
Dia vloog nu ergens boven de zwartharige jongen, ze stelde wat dingen voor, maar dat was dus niet goed, want hij snoof en zei vervolgens dat ze klonken als hun ouders. Gelijk vertrok haar gezicht, alsjeblieft niet, nee dankje, nope, nope. Het idee dat ze een kind zou hebben, gadver. De jongen zei al snel hij wel zelf eten kon zoeken waardoor hij een poging deed om op te staan, Dia maakte meteen ruimte tussen haar en Matt, ze wilde niet per ongeluk aan de kant geslagen worden of zo. Haar blik ging naar beneden, naar Nathan, maar ze kneep even haar ogen dicht toen ze ineens Matt zag vallen, zelfs de lucht trilde ervan, waardoor Dia haar vleugels stevig moest houden anders verloor ze nog haar balans en dergelijke. Ze hoorde de groenharige spreken dat het inderdaad kon, god, veel succes. "Wat jij wilt" zei ze simpeltjes waarna ze zichzelf weer langzaam liet zakken tot ze op de grond stond en haar vleugels dus weer op vouwde zodat ze niet iemands ogen uit kon steken met die dingen. Als ze ze helemaal spreidde waren ze namelijk nog best wel erg groot en breed. Ze haalde haar hand door haar zwarte haren en zuchtte even.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 8:08 pm
"Natuurlijk kan je dat dan." Hij kreunde even zachtjes en duwde zichzelf weer recht, zodat hij terug zat. Hij zuchtte even zachtjes, de pijn die hij nog steeds voelde was iets dat hij nog steeds niet goed aankon. Nu pas merkte hij op dat zijn broek ook kleiner was geworden, maar dat was ook normaal... Zijn riem was nergens te bekken, vast ergens kapot gegaan tijdens het proces. Hij klemde zijn tanden op elkaar en knipperde kort met zijn ogen. "Wat jij wilt" Hij haalde rustig adem, de stekende pijn in zijn longen was er nog steeds. Zijn organen en dergelijke waren de groei vast ook ondergaan en nu had ie dus daarom honger en daarom was het ook allemaal zo pijnlijk geweest. Hij slikte even voorzichtig, nog steeds bang dat het opnieuw zou beginnen. Na enkele tellen plaatste hij zijn handen weer op de grond en hees ie zichzelf nogmaals overeind, langzamer dan eerst. Zijn benen trilden even krachtig toen hij zijn handen van de grond haalde en kort spreidde hij zijn armen, langzaam. Daarna was het een simpel spel van recht blijven staan. Hij wiebelde, als een onstabiele toren die elk moment kon vallen. Opnieuw gromde zijn maag kort, waardoor hij even zijn ogen wat kleiner maakte en kort zijn tanden op elkaar klemde, hij was eraan aan het werken ok... Hij snoof eventjes, geen goed idee... Want toen hij even niet bezig was met zijn evenwicht sukkelde de arme stakker naar achter en viel hij nogmaals op de grond. Ditmaal gooide hij ook het noddige zand met zijn voeten de lucht in. Kreunend legde hij een hand op zijn achterhoofd, het was waar wat ze zegden, de groter ze zijn, des te harder ze vallen... Auw.
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 8:48 pm
Misschien zou het voor zijn eigen veiligheid maar beter zijn als de jongen ging veranderen.. In de lucht was de kans op geplet te worden op deze manier. of eigenlijk, dat verwachtte hij wel. Er werd weer geprobeerd door Matthew op te staan, ja, het zou wel heel wat veiliger zijn om om te gaan veranderen ja. Weer verloor de jongen voor hem zijn evenwicht, om vervolgens te vallen. Weer trilde de grond kort, niet geheel geweldig nee. Help, hij wou niet geplet zijn.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 8:56 pm
Ze stond weer met twee voeten op de grond, maar het begon erop te lijken dat het hier alles behalve veilig was. Haar blik stond op Matthew die meerdere pogingen deed om op te staan en dus weer achterover flikkerde, pfff het was net een kind wat weer opnieuw moest leren lopen. Ze zuchtte dan ook even waarna ze haar blik naar Nathan liet glijden, ze vroeg zich af wat hij op het moment dacht, maar Dia ging nu toch maar de lucht in. Ze sloeg haar vleugels weer uit en vloog weer op, zo ze begon aardig aan haar vleugels te wennen en het leek zowat normaal te worden, laat staan dat het best wel gaaf was om te kunnen vliegen en laat staan het uitzicht wat ze zo had. Haar paarse ogen keken naar beneden, naar Nathan en terug naar Matt die weer allerlei pogingen deed "Weet je überhaupt hoe je terug kan veranderen?" vroeg ze maar, hij was toch echt een Shapeshifter dus het was misschien wel handig dat hij daar ooit achter kwam, want like, je wilde niet voor altijd zo zijn, toch? Haar leek het namelijk verschrikkelijk, maar hun leek het waarschijnlijk verschrikkelijk om een Fairy te zijn, dus daar ging ze maar niks over zeggen.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 9:00 pm
Hij gromde even en plaatste zijn beide handen even op zijn achterhoofd. God... Alsof het hele gedoe nog niet genoeg pijn had gedaan. Na enkele opende hij zijn rode ogen weer en staarde hij nu recht naar de fairy. Na enkele tellen ging Matt overeind zitten en zuchtte even zachtjes. Godver. "Weet je überhaupt hoe je terug kan veranderen?" Oh uhm... Hij liet zijn blik even rond gaan. Daarna slikte hij kort. "... Nee," zei hij vervolgens terwijl hij even een vinger legde op zijn kin en kort nadacht. Hoe... Uhm... Eraan denken? Uhm...
Nathan
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 9:04 pm
Kort grinnikte Nathan even toen Dia vroeg aan de andere zwartharige of hij wist hoe hij moest terug veranderen, waarop het antwoord een 'Nee' luidde. "Eraan denken." klonk er dus maar simpel van de jongen, gelukkig dat hij er maar zelf achter was gekomen, wie weet wat er anders was gebeurd, misschien dat hij dan zelf nog in wolvenvorm rondliep, de gedachte was niet geheel prettig, maar tja, het zou waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Dat scheelde zeker een boel.
Dia
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 9:08 pm
De groenharige jongen moest grinniken, waarna ze even naar hem keek vanuit de lucht, het was toch wel grappig om zo in de lucht te hangen alsof het niks is. Nu wist ze eigenlijk hoe vogels zich voelde, het was een heel vrij gevoel dat in ieder geval. Echter zei Matthew al snel dat hij niet wist hoe hij moest terug veranderen in zijn mensenvorm waardoor ze eventjes lichtjes met haar hoofd schudde, zo dat was handig. Dia wist dat ze haar vleugels niet kon laten verdwijnen, ze kon ze alleen goed verstoppen onder kleding, meer kon ze niet of leven met het feit dat ze ze had, maar niet iedereen hoefde te weten dat ze ze nu ineens had. Ze hoorde vervolgens Nathan weer spreken dat de zwartharige eraan moest denken. Ja, eraan denken, misschien werkte het, waarschijnlijk de manier hoe Nathan toen van wolf terug veranderde in zijn mensen vorm, god dat moment was zo gênant geweest. Ze had hem helemaal willen aaien en dergelijke en toen ineens was het Nathan, pff, nooit meer. Gelukkig wist ze nu hoe hij eruit zag in wolvenvorm, echt niet dat ze hem nou niet zou herkennen, of er moest ineens een kopie rond lopen, maar die kans was vrij klein.
Matthew -
Onderwerp: Re: Wings. +Matthew & Dia za mei 16, 2015 9:13 pm
Hij hoorde Nath grinniken en keek even neer op de groenharige. "Eraan denken." Hij haalde de vinger van zijn gezicht en zuchtte waarna hij zijn ogen sloot en even kort terug begon te denken aan zijn prachtige oude lichaam... Niet dat hij de extra large versie niet leuk vond, het was gewoon pijnlijk en niet handig... Ondanks het feit dat je nu alles nog groter had... Van hem. Hij kon het niet laten even te grijnzen bij die gedachte, maar al snel vervaagde die. Na enkele tellen opende hij zijn ogen weer, alsof hij verwachte weer normaal te zijn... maar dat was niet zo. Zijn maag liet enkel nog een keer van zich horen... En dat was het.