IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Hungry - Pagina 2 Button10

 

 Hungry

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:01 pm



Dus in vier dagen tijd had iets hem zo waanzinnig dramatisch weten te krijgen? Dat kon niet helemaal de bedoeling zijn, en de pijnen die de ander dus blijkbaar kreeg ook niet. Het bleef Koschei onduidelijk waarom een of andere gast voor zoiets zou kiezen, alleen maar voor macht. "Er zijn toch zeker wel makkelijkere manier om macht te krijgen," Merkte hij dan ook op, duidelijk een beetje sceptisch. Sowieso was in zijn ogen macht overrated, wat wilde de jongen ermee doen nu hij het had? Mee rondzwaaien? De helft van de mensen wisten niet eens wat macht in zou houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:34 pm

Hij snoof lichtjes en toen de pijn terug lichtjes wegtrok, keek de jongen terug op naar de persoon tegenover hem. "Er zijn toch zeker wel makkelijkere manier om macht te krijgen," Hij lachte even zachtjes. Oh, wat grappig. Daarna ging de jongen wat meer overeind staan, aangezien hij wat ineen was gegaan tijdens de pijnscheut. "Het is te zien welke macht je bedoeld," zei hij even kort. Hij had naar macht willen grijpen om sterker te zijn, dat was een veel moeilijkere taak dan macht gaan verzamelen voor tja, mensen onder je te krijgen. En misschien was het ook een klein beetje angst geweest, zekerheid op back-up was altijd handig, zeker als je je hele leven zonder had moeten leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:45 pm



Hij vernauwde zijn ogen vanuit licht wantrouwen toen de ander besloot dat er verschillende vormen van macht waren. In Koschei's ogen had je goede en slechte vormen, dat was het wel zo'n beetje. Ondanks zijn wantrouwen was hij dus zeer geïnteresseerd in wat Matthew te zeggen had. "Right, welke macht bedoel jij precies dan?" Het klonk niet als een domme vraag in zijn oren, eerder een verklarende, het was niet alsof degene tegenover hem heel duidelijk bezig was ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:49 pm

Natuurlijk kon hij de volgende vraag wel zien aankomen. "Right, welke macht bedoel jij precies dan?" Hij keek lichtjes op en probeerde de blik van de bender te ontmoetten. Daarna zuchtte hij even. "Macht die ik wil, is macht over mijn leven, macht om zekerheid," zei hij kort. "Als mens is dat moeilijk te bereiken," vervolgde hij toen. Jep, duidelijk angst als hij er zo aan dacht. Maar aan de andere kant, hij was wel minder angstiger geworden... Oh nee wacht... Nee toch niet... Toch geen angst, matthew had bijna geen angsten, dus nee dat werd van de lijst geschrapt, jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:53 pm



De jongen moest bijna lachen om de reactie van de ander, hij kon de geïrriteerde blik haast voelen. Sorry not sorry, hij was nu eenmaal nieuwsgierig. "Macht die ik wil, is macht over mijn leven, macht om zekerheid," De gast tuitte zijn lippen toen hij nog eens een blik op zijn gesprekspartner wierp, right, missie mislukt? "Als mens is dat moeilijk te bereiken," Hij knikte eens halfslachtig, een soort gekke tussenpose tussen knikken en schudden van het hoofd eerder. "Niet om irritant te zijn," Begon hij, maar al te goed wetende dat het altijd irritant was wat dan gezegd werd, en wees met zijn hand nog eens naar de ander. "Maar, je bent nog steeds mens,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 4:34 pm

Knik, nee toch niet... Ah wat kon het hem ook schelen? "Niet om irritant te zijn," zei de persoon waarna er naar hem werd gericht. Hij trok even een wenkbrauw op. Hm? "Maar, je bent nog steeds mens," Ergens leek het herhaling van iets, in dit gesprek. Echter grinnikte Matt even zachtjes. "Zo wel, gelukkig maar," merkte hij kort op met een grijns op zijn lippen. Zou een hell zijn als hij permanent een reus was, Oriana, doe maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 4:45 pm



Interesting. De ander voelde zich dus gewoon prima als mens terwijl er ook genoeg potions te verkrijgen waren om in iets magischer te veranderen. Kos hoefde alleen maar te denken aan dat meisje die een fairy bleek te zijn. Matthew leek het echter niet erg te vinden, en dus besloot de jongen er maar niet verder op in te gaan, inmiddels was hij er nog steeds niet achter wat de ander precies was, en begon hij te merken dat het hem ook niet echt kon schelen. "Duss, enige reden dat je precies hier was op dit moment?" Het was nog knap lastig een normaal gesprek te voeren met de ander, hij zou er wel komen, ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 7:55 pm

Dat was deels het voordeel van shapeshifter zijn, je had twee vormen en je kon perfect je sterkere vorm verbergen onder je zwakkere vorm, je mensenvorm. Het was een trucje die door veel shapeshifters werd toegepast, maar niet door Matt. Hij meed het gevecht momenteel een beetje, zeker met dit lichaam, onstabiel. "Duss, enige reden dat je precies hier was op dit moment?" Hij knikte even. "Wat jagen, wat mijn gedachten verzetten," Voedsel verzamelen... Overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 8:11 pm



Eindelijk, voor het leek wel de eerste keer, kreeg hij een rechtstreeks antwoord van de ander. Hij knikte dus ook eens, maar bedacht zich dat hij niet veel voedsel had om met de ander te delen, terwijl hij er toch echt uitzag alsof hij het nodig had. "Heb je al wat gevangen?" Besloot de bender dus te vragen, aangezien niet iedereen het even leuk vond om ongevraagd hulp te krijgen. Het zou hem niets verbazen als Matthew zou zeggen dat hij het allemaal wel zelf kon regelen, maar dan had hij het op z'n minst aangeboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 8:16 pm

"Heb je al wat gevangen?" De zwartharige knikte even. "Een hert wat vroeger vandaag en daarnet nog een redelijke haas," zei hij kort. Tja, alles was al op. "Ik kom wel rond," melde hij vervolgens. Hij at veel meer en was wat loomer, maar dat kwam vast door de wonden en niet door het feit dat hij nu een shapeshifter was. Het hele eten gedoe was misschien wel dat aangezien het hem niks verbaasde dat zijn lichaam meer voedsel vroeg om zo'n transformatie te ondergaan. Hij zuchtte even zachtjes en sloeg zijn ogen even lichtjes af. Leven was veel makkelijker vroeger, maar dat betekende wel niet dat hij ze minder leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 9:36 pm



De ander gaf wederom rechtstreeks antwoord en de bender was redelijk onder de indruk van diens vangst. Het laten zien deed hij niet echter, aangezien hij niet zeker wist of dat op prijs gesteld zou worden door dinges. Wel was het hem duidelijk dat de ander geen hulp hoefde, dat werd hem ook nog even vriendelijk gemeld. "Oke," Antwoordde Koschei simpelweg. "Waar was je nu naar op weg?" Tamtam, volgende vraag. Het was net een quiz, en of dat de ander beviel wist hij niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2015 9:51 pm

"Oke," zei deze, er was ook niet echt veel te zeggen over het onderwerp. Hij joeg, hij ving, hij at. Einde verhaal. Hij zuchtte even zachtjes en voelde al dat het een stuk beter ging met zijn botten. De pijn was vast gewoon komen opdagen door de inspanningen, niks meer... Hm... Hij moest echt even rustiger doen met die wonden op zijn rug. "Waar was je nu naar op weg?" Hij keek even kort naar Kos. "Ik heb geen idee... Een plek om te jagen, heb toch niet veel te doen," vervolgde hij toen kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koschei

┅
Koschei


Man Aantal berichten : 108
Coins : 104
Leeftijd : 24

Karakter profiel
Age: Unknown
Species: Unknown
Love: Never

Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 22, 2015 12:11 am



De ander leek wel klaar te zijn met het om antwoorden heen draaien, want ook op deze vraag kreeg de bender een rechtsptreeks antwoord. In plaats van knikken bleef hij nu echter volledig stil, in plaats daarvan glimlachte hij eens. Dat kwam nog eens goed uit. "Ik ook," Antwoordde hij, maar even achterwege latende dat hij ook kwam om de bossen te controleren en al dat soort zaken, dat kon tenslotte tijdens het jagen. Unlike sommigen was hij een epic multitasker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hungry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hungry   Hungry - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hungry
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ LOCHELF FOREST-
Ga naar: