IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

Shirtless Button10

 

 Shirtless

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Shirtless   Shirtless Icon_minitimema mei 18, 2015 7:24 pm

Rustig boog de gast zich wat naar voren toen hij een griffioen spotte. Zijn grip op het mes versterkte wat en hij stapte voorzichtig naar voren. De lange jongen was de laatste dagen nog steeds loom geweest en daarbij had hij ook nog eens last gehad van zijn pijn, zijn overal. Jippie. Feestje. Hij klemde dan ook zijn tanden op elkaar. Of het een gewoonte was om zonder shirt rond te lopen wist hij nog niet. Hij hield er wel van en als er iets misliep, dan tja, moest hij niet opnieuw een nieuwe shirt gaan aanschaffen. Hij haalde het mes wat uit de lucht en vertraagde zijn pas lichtjes. Toen hij echter even verkrampte van een rib dat pijn deed, keek de griffioen lichtjes op en sloeg deze zijn vleugels uit. Matt hapte naar adem, een pijnlijke steek door zijn longen gaande. Hij schoot naar voren, in een poging nog iets te kunnen doen, maar hij was al weg. De zwartharige vernauwde zijn ogen wat toen hij het beest hoogte zag winnen en hij zuchtte even zachtjes, waarna hij afkeurend snoof en kort naar achter liep. Geweldig dit.

{Hayden}
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
-
-
Hayden


Vrouw Aantal berichten : 63
Coins : 32
Leeftijd : 28

Karakter profiel
Age: 17
Species: Human
Love: Baby, I long for you this night

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimema mei 18, 2015 7:37 pm


Met een glimlach rond de lippen die meestal een norse blik versterkte wandelde ze over de gronden waar vroeger werd gejaagd op eten. Nu waren het enkel mannen die graag wilde laten zien dat ze een beest konden neerknallen, doden. Een verlenging van hun pik om het maar beter te zeggen. De schede hing vastgebonden rond de bruine riem die om haar blauwe plooirokje hing. Ze liet haar hand rusten op het gevest van haar geliefde zwaard. Zonder het zwaard voelde ze zich niet veilig, werd ze angstig. Het was het enige wat haar op haar benen hield en niet liet zakken. Ze was een bang en tenger meisje achter een groot en dik masker van hardheid en krengerig gedrag. Vaak werd ze onderschat door het kleine en slanke lichaam wat haar huisvestte.

Haar ogen vielen op een shirtloze jongen terwijl haar hand nog steeds rustte op het gevest. Haar ogen vielen op het mes in zijn hand. 'Laat dat arme beest gewoon eens met rust.' Weergalmde haar melodieuze stem zwaar geïrriteerd, ze kon zich zo irriteren aan jongentjes die dat primaire gezeik moesten bewijzen. Kom op we hebben hedendaags gewoon winkels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimema mei 18, 2015 7:58 pm

'Laat dat arme beest gewoon eens met rust.' Bij die woorden keek de lange gast op en wel meteen zag hij een klein roodharig ding staan. Hij trok een wenkbrauw op en keek even naar het meisje dat daar stond. Ok dan. Volgens hem kende ze het niet, hoe moest je overleven als je geen winkels binnen kon hm? Hij grijnsde echter even kort en draaide zich naar haar om. Hij trok een wenkbrauw op. "Ik denk dat het niet zo arm meer is als het je zo van de grond grist," zei hij kalmpjes. Griffioenen konden immers gemeen uithalen met momenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
-
-
Hayden


Vrouw Aantal berichten : 63
Coins : 32
Leeftijd : 28

Karakter profiel
Age: 17
Species: Human
Love: Baby, I long for you this night

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimedi mei 19, 2015 8:40 am


Ze Had schijt aan het feit dat de jongen groter was en langer was dan zij was. Niet dat dat heel moeilijk was met haar 1,60 meter. een paar centimeter korter en ze mocht een liliputter worden genoemd. Haar rustende hand op het gevest trok er aan tot haar zwaard volledig uit de schede was getrokken. 'Het arme dier heeft jou niets misdaan dus laat het met rust.' Zei de roodharige dame zwaar geïrriteerd van de jongen. Hayden en jongens had drie keuzes, of ze was er op aan het geilen of ze irriteerde zich of hij was lelijk. Oppervlakkig was ze zeker, maar werkelijk het boeide haar ook niet dat ze oppervlakkig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:25 pm

Opeens was de roodharige er volledig klaar mee en trok ze haar zwaard, waarbij Matt even een wenkbrauw optrok en haar schuin aankeek. 'Het arme dier heeft jou niets misdaan dus laat het met rust.' Hij knipperde even heel langzaam en grijnsde toen even kort. Ah, wat schattig nou. Hij snoof dan ook lichtjes na enkele tellen en waagde een stap dichter te zetten, duidelijk niet onder de indruk van haar zwaard. Hij was duidelijk niet alert, hoefde hij ook niet te zijn. Hij knipperde weer even langzaam. "Hoe ben je daar zo zeker van dan?" zei hij even kort. Met beide wenkbrauwen omhoog keek hij met een afwachtende blik naar het kleine meisje. Tja, zij wist immers niks over hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
-
-
Hayden


Vrouw Aantal berichten : 63
Coins : 32
Leeftijd : 28

Karakter profiel
Age: 17
Species: Human
Love: Baby, I long for you this night

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimedi mei 19, 2015 7:54 pm


Ze keek hem vuil aan terwijl ze haar hand stevig om haar zwaard klemde en verbaast opkeek naar hem toen hij het ook nog eens waagde dichterbij te komen. Haar mond viel een klein stukje open waarna haar grip om haar zwaard losser werd. Ze keek even naar de grond en versterkte haar greep waarna haar amberbruine ogen fel naar hem opkeken. 'Omdat het beest zijn gang gaat en jou met rust laat en jij het dus voor een nutteloze reden wil doden!' Haar stem sloeg over van woede en de punt van het lemmet werd naar hem opgehesen. Ze zette een stap naar voren en hield het zwaard strak op hem gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimedi mei 19, 2015 8:09 pm

Opeens, heel veel expressie. Hij grijnsde even kort en bleef haar aankijken met zijn bloedrode ogen. 'Omdat het beest zijn gang gaat en jou met rust laat en jij het dus voor een nutteloze reden wil doden!' Zei ze waarna ze het zwaard naar hem uitstak. Hij zuchtte kortstondig en legde een hand op het wapen. "Wie zei dat het nutteloos was," zei hij kalmpjes. "Je weet mijn bedoelingen niet," zei hij vervolgens, zijn onnatuurlijke ogen op haar gericht. "Je weet zelfs niet wat ik probeer te doen," vervolgde hij daarna kort met een klein lachje. Voor hem was een winkel niet langer een optie, dat was het gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
-
-
Hayden


Vrouw Aantal berichten : 63
Coins : 32
Leeftijd : 28

Karakter profiel
Age: 17
Species: Human
Love: Baby, I long for you this night

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimewo mei 20, 2015 11:43 am


Ze keek met grote ogen naar zijn hand die op het zwaard werd gelegd. Ze haalde diep en onrustig adem. Ze trok hard aan haar zwaard en duwde deze vervolgens tegen de keel van de jongen. "Wie zei dat het nutteloos was," Haar ademhaling was nog versneld terwijl ze hem fel aankeek. 'Ik, ik zeg dat, hoorde je mij de eerste keer niet dan?!' Vroeg ze nog steeds even fel, de drukte in haar hoofd was overweldigend, de tweestrijd tussen weggaan en hier verder 'ruziemaken'. De blauwe steen in haar jaszak begon lichtjes licht te geven zonder dat het haar zelf überhaupt opviel. "Je weet mijn bedoelingen niet, je weet zelfs niet wat ik probeer te doen," De ogen die haar aanstaarde en het lachje vervolgens lieten haar achteruit stappen. Waarom deed ze dat, angst? Nee ze kende geen angst, angst was voor de zwakkere. 'Je bent gestoord.' Beet ze hem fel toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
-
-
Matthew


Man Aantal berichten : 223
Coins : 208
Leeftijd : 25

Karakter profiel
Age: 18
Species: Shapeshifter {Reus}
Love: I love you, pls marry me ♥

Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitimewo mei 20, 2015 3:41 pm

Toen haar zwaard echter naar voren schoot, vernauwde hij zijn ogen. Het wapen was gevaarlijk tegen zijn nek geplaatst, toch bleef hij kalm, zijn ogen met lichte spot op haar gericht, duidelijk gewaagd. De Ukra, die aan een touwtje rond zijn nek ging, begon zachtjes te gloeien. Niet alleen omwille van het feit dat hij zo beheerst was, maar ook omdat hij deze meid gewoon aan het testen was, aan het 'observeren' zoals ze het in de boeken hadden vermeld. 'Ik, ik zeg dat, hoorde je mij de eerste keer niet dan?!' zei ze na zijn eerste woorden en hij knipperde rustig. Na zijn volgende woorden duurde het niet lang of ze nam een stap terug, hij lachte dan ook even kort. 'Je bent gestoord.' zei ze op felle toon. Hij haalde simpel zijn schouders op. "Normaal is maar saai," zei hij vervolgens. Daarna liet hij zijn ogen over haar gaan. "Plus, als je het echt wilt weten, de vangst zou niet nutteloos zijn," zei hij vervolgens. Hij knipperde even rustig, kijken wat ze zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shirtless Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirtless   Shirtless Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shirtless
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Outside the kingdom :: △ HUNTING GROUNDS-
Ga naar: