IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

(19-05-15) Nieuwe admin! Button10

 

 (19-05-15) Nieuwe admin!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kythaela
-
-
Kythaela


Vrouw Aantal berichten : 59
Coins : 20

Karakter profiel
Age: 17 years old
Species: Human
Love: It ain't over 'till It's over ~

(19-05-15) Nieuwe admin! Empty
BerichtOnderwerp: (19-05-15) Nieuwe admin!   (19-05-15) Nieuwe admin! Icon_minitimedi mei 19, 2015 1:35 pm



Gezien ik het de laatste tijd best druk heb (laatste periode voor school en such) leek het me handig een beetje hulp te vragen, zodat ik jullie niet aan jullie lot over hoef te laten. <3

Gelukkig wilde Tessa me met alle plezier helpen, dus bij deze de update dat Tessa aka Hayden vanaf nu lid is van het team! Ik ben super blij dat ze me wilt helpen het forum actief te houden. Nu hoeven jullie niet meer zo lang te wachten op jullie faceclaims, items en dergelijke!


Mvg, het Auraegon team

Terug naar boven Ga naar beneden
https://auraegon.actieforum.com
 
(19-05-15) Nieuwe admin!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ Handbook :: △ UPDATES-
Ga naar: