IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Staff
Founder
Kythaela
Admin
Hayden
Season


Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.

Promoting

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.

 ✰ Minho's flowershop Button10

 

  ✰ Minho's flowershop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kythaela
-
-
Kythaela


Vrouw Aantal berichten : 59
Coins : 20

Karakter profiel
Age: 17 years old
Species: Human
Love: It ain't over 'till It's over ~

 ✰ Minho's flowershop Empty
BerichtOnderwerp: ✰ Minho's flowershop    ✰ Minho's flowershop Icon_minitimewo mei 20, 2015 9:42 pm



 ✰ Minho's flowershop 43625a22e3fee9979841839e7fc9ac52-d6unjb3

Welkom, Gast.

Mijn naam is Minho. Ik ben een klein wezen dat zich op verschillende plekken buiten de muren van Auraegon schuilhoudt. Ik ben niet zomaar een wezen, ik kan namelijk zoals ieder van jullie gewoon praten, en heb dan ook mijn eigen winkeltje opgericht. Mijn winkel kost geen coins, het is pure liefdadigheid! In deze winkel is het mogelijk om een liefdadigheids-roosje voor een mede-lid te halen. Gewoon om iemand te bedanken of te complimenteren! Elk kleurtje heeft een andere betekenis.

 ✰ Minho's flowershop Light_blue_rose_bullet_by_jericam-d6lhnxg = Bedankt voor ons leuke topic.
 ✰ Minho's flowershop Light_blue_1_rose_bullet_by_jericam-d6lhnxj = Bedankt voor het setje/kader/sheet dat je voor me gemaakt hebt.
 ✰ Minho's flowershop Green_1_rose_bullet_by_jericam-d6lhnxy = Een complimentje omdat jou karakter zo goed uitgedacht is.
 ✰ Minho's flowershop Red_rose_bullet_by_jericam-d6lhnxn = Een complimentje voor je prachtige setje.
 ✰ Minho's flowershop Purple_rose_cursor_by_jericam-d6li5iw = Bedankt voor je (irl) vriendschap.
 ✰ Minho's flowershop Black_rose_cursor_by_jericam-d6li5ik = Een roosje met een persoonlijke betekenis.

Deze roosjes mag je gewoon kopiëren en naar de persoon aan wie je ze wilt geven PM'en! Spread the love! Er kunnen zo nu en dan nog roosjes bijkomen. Ideeën worden hartelijk ontvangen in Kythaela of Hayden's PB box.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://auraegon.actieforum.com
 
✰ Minho's flowershop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ✰ In game :: △ PLOTTING-
Ga naar: