Het is zomer in Auraegon! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en schijnt haar verwarmende stralen weer over het hele koninkrijk. Vele maken van de gelegenheid gebruikt en zijn vaak aan het strand te vinden. de temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Promoting
Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Kythaela. Jou button zal op ons portal komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 6:56 pm
Hallo! Welkom welkom -veel te leuk om dat te zeggen (A)-
Matthew -
Aantal berichten : 223 Coins : 208 Leeftijd : 26
Karakter profiel Age: 18 Species: Shapeshifter {Reus} Love: I love you, pls marry me ♥
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 7:28 pm
Hallo daar mensjes! <3
Tijd om te posten en dan verder werken aan een setje voor deze gozer~
Achilles
Aantal berichten : 39 Coins : 14 Leeftijd : 27
Karakter profiel Age: Some secrets are better left unspoken Species: Human Love: Heaven has no rage, like love to hatred turned, nor hell a fury, like a woman scorned.
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 9:42 pm
helleeuww mensen c:
Dia
Aantal berichten : 179 Coins : 84 Leeftijd : 29
Karakter profiel Age: 18 years~ Species: Dark Fairy~ Love: Are you kidding me?!
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:06 pm
hiiiii ^^
Achilles
Karakter profiel Age: Some secrets are better left unspoken Species: Human Love: Heaven has no rage, like love to hatred turned, nor hell a fury, like a woman scorned.
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:09 pm
Hihi setje geinstaleerd, geen zin in sheet maken posttijd c:
Matthew -
Aantal berichten : 223 Coins : 208 Leeftijd : 26
Karakter profiel Age: 18 Species: Shapeshifter {Reus} Love: I love you, pls marry me ♥
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:10 pm
Hey Mimi~ ^^
Ik geniet teveel van meneer zijn karakter <3
Nathan
Aantal berichten : 115 Coins : 18 Leeftijd : 24
Karakter profiel Age: 19 years Species: Shape Shifter: Winged Wolf Love: Nope, don't want it.
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:11 pm
Oeh, Achilles looks awesome ^^
Dia
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:13 pm
Achilles is awesome~
haha Bo hij is hilarisch XD
Achilles
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic wo mei 13, 2015 10:14 pm
Achilles gaat alleen maar beter en beter worden gauw genoeg haha x'D maar goed 2 postjes plaatsen c: 1 open en 1 voor Juultje ;D
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:08 am
In het openingsstuk alleen al doodde hij minstens twintig personen en blies hij zowel MI6 headquarters als de havens op, ik vraag me nu echt af of er nog een verhaal komt xD
Leuk (: Daar kom je snel
Dia
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:10 am
welke James Bond ben je aan het kijken dan? ken ze niet allemaal though, heb wel wat gezien, maar dat waren dan vooral stukjes en ik heb diegene gezien waar Adele de openingsmuziek voor had gemaakt, kan niet op de naam komen haha
Ja, vandaag ben ik begonnen, gaat best wel snel haha
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:19 am
Skyfall is die je bedoelt ^^ op het moment kijk ik The World is not enough, met Pierce Brosnan, we waren net klaar met Die another day, met de auto die kan verdwijnen, de Aston Martin 'vanish' xD
Nice! Tis dat ik mijn computer op het moment niet heb anders zou ik je nu aan de laatste paar helpen (:
Dia
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:22 am
ja Skyfall inderdaad oeeee cool, eigenlijk moet ik ze ook nog een keer allemaal zien hihi ik vind het zo zonde van die Aston Martins en al die andere auto's die ontploffen :'D zijn zulke mooie auto's haha <3 vind de meeste oudere auto's zelfs mooier dan die moderne zooi van tegenwoordig....
aww naja ik ben echt super moe, dus ik ga slapen hihi misschien morgen dan?? of na ja vandaag over weet ik hoeveel uur?
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:27 am
Inderdaad! We keken de vorige ook voornamelijk omdat we naar het museum waren geweest waar de auto's stonden die daarvoor gebruikt waren, echt heel gaaf, ze stoppen al het spul er serieus in o: De oude Astons vind ik ook geweldig, de Db10 van de volgende film belooft mooi te zijn though! Zeker in de achtervolging met de nieuwe Jag <3
Welterusten! Ik maak vandaag/morgen/however we call it wel een topic aan (:
Dia
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:32 am
Oeeee dat is echt wel super gaaf! Bij ons verderop is er een zo'n dealer die allemaal oudere auto's verkoopt en dan echt van Cadillacs naar oude Mini's en Fiats en er stond zelfs zo'n grote auto waar zeg maar een chauffeur voorin zat en de rijke lui achterin van vroeger, dat ding was trouwens huge. Mijn vader heeft trouwens een Jaguar E-Type echt super gaaf
Dankjewel, jij ook alvast trusten! En is goed, ik zie hem wel verschijnen
Onderwerp: Re: ✰ Brabbel topic do mei 14, 2015 1:41 am
Laat me jaloers zijn op de auto van je vader! Jaguars zijn zo geweldig <3 fiets je soms ook langs die dealer? Ik zou er echt langsgaan als zo'n creepy stalker die precies weet wanneer welke auto er staat xD jammer dat gigantische auto's niet meer echt in zijn, tegenwoordig kan je zo'n ding echt nergens meer parkeren :')